Napisano 27 Grudzień 201113 l Hej, załączam render sypialni z 3ds max. Renderer mental ray. Budzik, wazon z kwiatami oraz kinematic toy pobrane z netu, reszta mojego autorstwa :) Mile widziane komentarze i łaskawość :)
Napisano 27 Grudzień 201113 l Autor dzięki :) masz na myśli, że dywan jest po prostu brzydki i nie pasuje, czy chodzi o to że źle go oteksturowałem?
Napisano 27 Grudzień 201113 l Autor na dywan dałem prosty materiał arch&design, w diffuse map i w bump map dałem : http://www.cgtextures.com/tiledpreview.php?id=37920&PHPSESSID=q96eek05n2bdbmj29t1skpmlg0 i w zasadzie na tym poprzestałem. Masz/macie jakieś sugestie jak inaczej zrobić, żeby lepiej wyszło? Coś próbowałem ruszyć hair&fur ale nie ogarniam tematu jak na razie, a to co wychodziło wyglądało masakrycznie sztucznie..
Napisano 27 Grudzień 201113 l teksturka jest za bardzo rozciągnięta, sama w sobie jest ok tylko lepiej ją dopasuj, możesz pokombinować z displacement mapą. Jeśli chodzi o fura to może to Ci się przyda http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=72737
Napisano 27 Grudzień 201113 l Autor dzieks! fajny ten dywanik, przyda się :) Poza tym szukam tutka, żeby ładnie oteksturować tapicerkę w arch&design.
Napisano 27 Grudzień 201113 l Autor Tylko tak sobie myślę, że mi hair&fur wydłuży czas renderingu, a to ma być A4 300ppi. To się będzie znowu godzinami renderowało :O
Napisano 27 Grudzień 201113 l Cień pod najbliższym narożniku łóżka wygląda dziwnie. Nie mogę się pozbyć wrażenia, że była tam kiedyś noga?
Napisano 27 Grudzień 201113 l Autor J_W tam jest noga :) dałem ten sam materiał co na lampkę (chrom połysk). Ledwie ją widać, faktycznie
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto