Skocz do zawartości

AUDI R8, jaką metodę wybrać? Pytania początkującego.

Gość carpediem

Rekomendowane odpowiedzi

Gość carpediem

Witam, jestem początkującym i jest to w zasadzie mój pierwszy model a (3'cia próba ogólnie) przy którym stwierdzam, że być może jest sens aby ciągnąć prace dalej. W internecie znalazłem pewien tutorial dla tego auta i postanowiłem się trochę na nim wzorować, nie chce jednak zrzynać przesuwania vertexów jeden po drugim. Pomijając już fakt, że nie wydaje mi się on szczególnie wartościowy. Tak czy inaczej udało mi się dojść do pewnego momentu w którym "baza" ma się blisko skończeniu. A przynajmniej tak mi się wydaje. Nie nałożyłem prawie żadnych chamferów, jedynie podstawowe krawędzie są wyostrzone. Screen siatki:

49792368248568403402_thumb.jpg87588011416307717323_thumb.jpg

Po TS, szybki render:

68252458789672198413_thumb.jpg

I teraz pytanie, najtrudniejsze dla mnie jest wycinanie "wcięć" dzielących części auta. We wspomnianym tutorialu było to przedstawione take, że detachowano kolejno, maskę, drzwi itd. a następnie łączono razem i dodawano MS. Nie specjalnie pasuje mi ten sposób, elementy często do siebie zdają się nie pasować. Nie wiem jak mam wyciąć ten fragment:

68161471004387208176_thumb.jpg

I ogólnie jaką metodą się posłużyć w celu osiągnięcia finalnego efektu, zagęszczać siatkę, wycinać chamferem..? Polećcie mi coś dla kolejnych etapów modelingu. Co do niektórych "baboli" to jestem ich świadom i gdzieś tam wyklepie, gdzieś wygładzę, kwestia kosmetyki. Problem, że nie wiem CO DALEJ? :)

Edytowane przez carpediem

• Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic