Jump to content

Koszulkowiec

Members
  • Content Count

    43
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About Koszulkowiec

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Bydgoszcz
  1. Pomogło ... bardzo dziękuję za pomoc :) jestem winien browarka:)
  2. Poniżej przedstawiam ustawienia i rendery. Od razu zaznaczam że ustawienia v-ray nie są finalnymi tylko do podglądowego renderu. Źródła światła są w tej chwili v-ray'owskie. Taka sama lipa wychodziła na Photometrycznych. Sprawdzałem model 39478934 razy i jest w skali 1:1 Na tym renderze światła są w skali 1:1 czyli moc jest taka jaką dał producent w plikach IES: Na tym z kolei światła o mocy 10000% a i tak są za słabe :( i nie odzwierciedlają realistycznych cech świateł :(
  3. Witam Mam mały problem. Wykonałem scenę w skali 1:1 i chciałem oświetlić budynek (exterior) oprawami z IES ... Użyłem "nocne" HDRI, puszczam render żeby zobaczyć jak wychodzi całość (na razie bez IES), i jest ok. Wrzucam oprawy i światła wychodzą strasznie słabe. Ten sam model i te same oprawy wrzucam do Atlantisa i rozkład oświetlenia jest idealny. To samo w Reluxie. Co może być nie tak ?? Sprawdzałem jednostki metryczne i jednostki natężenia światła. Próbowałem zmienić źródło światła z Vrayowskiego no Photometric ale tak samo lipnie wychodzi :( ... Żeby światło w scenie odpowiadało realiom musiałem podnieść moc z 1100 lm na 110000 lm oO Bardzo proszę o podpowiedź gdzie mogłem sie pomylić lub co robie nie tak :/
  4. Proporcje nie grają niestety .... "pościel" też jakaś taka dziwna ... jak z kartonu. Kwiat wielkości drzewa ogrodowego. Zmieniłbym nieco kadr... zasłona wygląda jakby była wykonana z foli do pakowania prezentów :) A na + to robocik :) bardzo przyjemny desig'nik
  5. Ja jestem jak najbardziej za barką ... i można posiedzieć i pogadać i % łyknąć:) a i przyjemnie tam jest :)
  6. W C2 gram cały czas nałogowo (multi) single jest dobry do przejścia na raz i to w czasie około 8-9h ... grafika jest powalająca i mam nadzieję że będzie lepiej w C3 :) czekam z niecierpliwością ... zastanawiam się jak będzie wyglądał łuk w trybie multi :) i jakie dadzą mody ... bo w C2 kilka bezsensownych dali i ludzie tego w ogóle nie używają :)
  7. Ja bardzo chętnie :) Oba terminy mi pasują :) Edit: czyżby temat umarł ??
  8. Witam Bawię się z kolejną scenką. Tym razem sypialnia ... sam projekt nie jest mój. Przeglądałem katalog jednego z producentów mebli i wpadła mi w oko. Niestety nie posiadam "refki" żeby pokazać jak wyglądał oryginał. Scena oczywiście nie skończona, brakuje kilku drobiazgów jak również kilka poprawek. Czekam na wasze zdanie, sugestie itp :) pozdrawiam :) [ATTACH=CONFIG]85769[/ATTACH]
  9. Tekstura drewna w tyle za bardzo rozciągnięta i słoje źle skierowane (półki), troszkę plastikowy dywan. Nie wiem też co to za światło w rogu przy półkach. Albo masz gdzieś jakąś dziurę albo jakieś dziwne światło tam dałeś. Ogólnie nie jest źle ;)
  10. Ej no Panie :) ładnie to już wygląda ... pokaż siateczkę tych drzwi bo ciekawi mnie jak poradziłeś sobie z tymi ostrościami :)
  11. Wielkie brawa za pomysł i wykonanie. No i życzę wszystkim wszystkiego dobrego w Nowym Roku 2012 :) i udanej imprezy sylwestrowej.
  12. "Oddzielanie" poszczególnych elementów nadwozia możesz zrobić na kilka sposobów: Ja robiłem to tak że linie które były pomiędzy tymi elementami poddawałem lekkiemu Chamferowi, powstałe w ten sposób poligony zaznaczałem i usuwałem. Po tym zabiegu zaznaczałem edge które mnie interesowały i przeciągałem z wciśniętym shiftem - w ten sposób nadawałem grubość poszczególnym elementom. wygładzać możesz też na kilka sposobów. Jednym z nich może być chamferowanie krawędzi lub łączenie poszczególnych edgy i przesunięcie nowo powstałej linii jak najbliżej krawędzi. Tu na forum widziałem takowy tutorial który wyjaśniał to w bardzo prosty i przejrzysty sposób. Wiem, że moje wyjaśnienie może być bardzo niejasne :) na pewno któryś z wyjadaczy od modelowania furek Tobie podpowie dokładnie co i jak.
  13. Mmmm smakowity kąsek :) a zapowiada się bardzo ciekawie. Trzymam kciuki i czekam na dalszy rozwój ...
  14. Przedstawiam mój baaardzo stary model który niedawno odkopałem i przerobiłem w miarę możliwości. Scenkę wykonałem dla znajomego ... było niestety sporo błędów które wyłapałem dopiero teraz :) wszakże dużo jeszcze do poprawienia pozostało. Największym problemem jest dla mnie w chwili obecnej wykombinowanie materiału + jakiejś ciekawej tekstury dla podłogi (szara część podłogi). Chciałbym wstawić tam marmur ale nie mogę wykombinować czegoś co by pasowało do ogólnej koncepcji. W miarę możliwości będę poprawiał. Czekam na sugestie ;)
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy