Napisano 27 Grudzień 201113 l Mam tu taki budyneczek do zrobienia w maxie i od dłuższego czasu nie wiem jak się za niego zabrać... Probowałam line - smooth. Wprawdzie wychodzą jako takie ściany ale jest to mało precyzyjne. Proszę o jakieś rady! http://imageshack.us/photo/my-images/46/26146523.jpg/
Napisano 27 Grudzień 201113 l Może line=> shell=> conwertowac do editable poly=> edit edge=> użyć connect=> turbo/mesh smoth albo zamiast connect możesz zaznaczyć ściany i użyć chamfer
Napisano 28 Grudzień 201113 l Zrobiłbym zamknięty kształt z Shape (Line), punkty kontrolne zamieniłbym na Bezier i doszlifowałbym kształt. Zmieniłbym również interpolacje splajna na "adaptive". Później tylko extrude z odpowiednią wartością. Pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto