Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam,

pracuje 2 lata w maxie,ciagle sie ucze,czy ktoś wie jak zrobic takie światła w 3d maxie.

Chciałabym aby projekt wnetrza byl jak najbardziej realistyczny,Nie umiem zrobić światła np.z kinkietu żeby świcił do góry i na dól z jednej lampy,

albo modne w ostatnich latach światło liniowe pod sufitem...obrabiam poprostu render w photo shopie i robie rozjasnienia...ktos wie??

chce np.jak tu:

 

http://www.evermotion.org/vbulletin/showthread.php?t=90206

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

renderuje w maxie...oj widze że chyba żle robie..czyli rozumiem że VRAY..człowiek sie uczy całe życie...dizekuje za szybką odpowiedz ;-0)))

Napisano

za 100 pkt kupić, wpisz w google v-ray i ci wyskoczy albo u PCC Polska, co prawda 3ds maxa dają na kilka lat za free dla uczniów ale v-ray już nie.

Napisano

Na mental rayu przecież też to się da zrobić lol, wystarczy że dasz raytraced shadows w photometric light, ustawisz kształt na cylindrical i po obu stronach dasz 2 cylindry o mniej więcej tej samej średnicy, żeby przysłaniały światło i będziesz miał wtedy takie światło jak z klinkietu. Rozproszy się na górę i dół, a boki pozostaną zacieniowane. Żeby tych cylindrów nie było widać, klikasz je prawym przyciskiem myszki, dajesz object properties i odznaczasz visible to camera i po sprawie.

Poza tym, dla mnie nie ma jakichś kolosalnych różnic między mentalem a vrayem i nieraz wydaje mi się że to jest po prostu widzimisię firmy że używają vraya bo niby jest lepszy a używają go do takich rzeczy, w których nie widać wcale różnicy czym by to nie było renderowane.

Napisano
Na mental rayu przecież też to się da zrobić lol, wystarczy że dasz raytraced shadows w photometric light, ustawisz kształt na cylindrical i po obu stronach dasz 2 cylindry o mniej więcej tej samej średnicy, żeby przysłaniały światło i będziesz miał wtedy takie światło jak z klinkietu. Rozproszy się na górę i dół, a boki pozostaną zacieniowane. Żeby tych cylindrów nie było widać, klikasz je prawym przyciskiem myszki, dajesz object properties i odznaczasz visible to camera i po sprawie.

Poza tym, dla mnie nie ma jakichś kolosalnych różnic między mentalem a vrayem i nieraz wydaje mi się że to jest po prostu widzimisię firmy że używają vraya bo niby jest lepszy a używają go do takich rzeczy, w których nie widać wcale różnicy czym by to nie było renderowane.

 

To nie była podpowiedź, tylko gotowa odpowiedź. Jak nawet czytać uważnie nie potrafisz to nie dziwię się że zadajesz pytania na które od razu można znaleźć odpowiedź nie angażując w to tylu ludzi.

Napisano

Aethersis no sory żem jest taka tempa i niedouczona...dziękuje wszystkim życzliwym za odpowiedzi a nie podpowiedzi..dość tego pustego gadania...zajmij sie robotą ;-))

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności