Horvath Napisano 6 Styczeń 2012 Napisano 6 Styczeń 2012 Witam! W animacji jestem początkujący, potrzebuję tego na potrzeby exportu do gry. Mianowicie chodzi o proste animacje "boxów". Animacja ich jest zrobiona jako klucze, tylko ruch, ewentualnie rotacja, ale do exportu do gry potrzebuję tego samego tylko w oparciu o kości, z powodu, że "boxów" jest wiele, robienie kości do każdego z osobna i zastosowywaniu modyfikatora skin do każdego było by bardzo czasochłonne, czy jest możliwe zrobienie tego szybciej, automatycznie? Każdy box to osobna kość.
Horvath Napisano 6 Styczeń 2012 Autor Napisano 6 Styczeń 2012 Hmm, spróbuję to bardziej wyjaśnić. Chcę zrobić efekt walącego się muru. Animacje mam gotową, zrobiona z wykorzystaniem reaktora. Dajmy, że mur składa się z 40 "cegieł" które w zasadzie są poprostu box'ami. Aby to przeszło przez eksporter animacji do gry, (cod2) który napisał mój kumpel, muszą być kości i modyfikator skin. Chodzi mi o szybszą metode niż tworzenie 40 kości i do każdej przypisywanie jednej poszczególnej cegły. Można to zrobić szybciej?
Horvath Napisano 7 Styczeń 2012 Autor Napisano 7 Styczeń 2012 Nadal nie wiem jak rozwiązać ten problem. Klucze animacji są na danym obiekcie, potrzebuje do obiektu dorobić kość (envelope na cały obiekt) i na tą kość przenieść animację z obiektu. Tak aby dany obiekt był animowany za pomocą kości, z tym, że x,y,z i obrót przeniesiony z wcześniej animowanego obiektu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się