Jump to content

Horvath

Members
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About Horvath

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Polska
  1. Mam dwa zestawy kości (screen na dole). Ten po lewej jest animowany, tą animację muszę przenieść na szkielet po prawej. Niestety nie wiem jak się za to zabrać, gdyż doświadczenie z animacjami mam minimalne, póki co. Próbowałem ręcznie połączyć kości z prawego szkieletu z lewym przy użyciu "Link Constraint", lecz prawy szkielet się zniekształca, łączone kości prawego szkieletu przesuwają się w przestrzeni i obracają o 90 stopni. Jeśli obrócę połączoną kość o te 90 stopni i ustawię kość w X,Y,Z sprzed użycia Link Constraint to jest OK, lecz metoda bardzo czasochłonna, gdyż przez połączeniem danej kości musiałbym zapisać jej koordynaty i po każdy połączeniu wprowadzić te koordynaty i obrócić o 90*.
  2. Witam, czy można prosić o ocenę siatki? Nie jestem pewien co do jej poprawności, głównie chodzi mi o zakończenia chamfer'ów. Model po nałożeniu turbo smooth'a: http://i.imgur.com/BqJRkSw.jpg Czy to jest poprawne?: http://i.imgur.com/KcB6Zfi.jpg http://i.imgur.com/veRN608.jpg http://i.imgur.com/zWalqtH.jpg http://i.imgur.com/NACz2rA.jpg
  3. Witam, mam problem z eksportem animacji (620 klatek). W save as file mam ustawione avi i uncompressed. Po dłuugim procesie renderowania plik wynikowy waży 0,99 GB, trwa 4 sekundy (powinien coś koło 20) i jest cały czarny. Rozdzielczość 1920x1080. W czym może być problem, jak to naprawić. Nie mam jak eksperymentować bo render trwa długo. Pozdrawiam i proszę o pomoc.
  4. Nadal nie wiem jak rozwiązać ten problem. Klucze animacji są na danym obiekcie, potrzebuje do obiektu dorobić kość (envelope na cały obiekt) i na tą kość przenieść animację z obiektu. Tak aby dany obiekt był animowany za pomocą kości, z tym, że x,y,z i obrót przeniesiony z wcześniej animowanego obiektu.
  5. Hmm, spróbuję to bardziej wyjaśnić. Chcę zrobić efekt walącego się muru. Animacje mam gotową, zrobiona z wykorzystaniem reaktora. Dajmy, że mur składa się z 40 "cegieł" które w zasadzie są poprostu box'ami. Aby to przeszło przez eksporter animacji do gry, (cod2) który napisał mój kumpel, muszą być kości i modyfikator skin. Chodzi mi o szybszą metode niż tworzenie 40 kości i do każdej przypisywanie jednej poszczególnej cegły. Można to zrobić szybciej?
  6. Witam! W animacji jestem początkujący, potrzebuję tego na potrzeby exportu do gry. Mianowicie chodzi o proste animacje "boxów". Animacja ich jest zrobiona jako klucze, tylko ruch, ewentualnie rotacja, ale do exportu do gry potrzebuję tego samego tylko w oparciu o kości, z powodu, że "boxów" jest wiele, robienie kości do każdego z osobna i zastosowywaniu modyfikatora skin do każdego było by bardzo czasochłonne, czy jest możliwe zrobienie tego szybciej, automatycznie? Każdy box to osobna kość.
  7. Witam! Chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób mogę przenosić modele pomiędzy Maxem a Mayą 6. Nie chodzi jedynie o samą siatkę, chciałbym przenosić cały model wraz z kościami, animacjami. Z góry dzięki za pomoc.
  8. Bo niestety plugin do exportu działa jedynie w maxie 5.
  9. Witam! Przerabiam animacje ze sceny dostarczonej wraz z narzędziami do call of duty, otwierając scene w nowszej wersji maxa, bez problemu mogę edytować przesuwać obracać kości. Lecz nie w max5, mogę w nim przesunąć całą scene, obiekty, ale nic z kościami. Proszę o pomoc. Dziękuję i pozdrawiam.
  10. Nie wiem jak inni, ale ja zamówiłem wraz z nowym komputerem.
  11. Witam! Czy jest sposób takiego zapisu sceny w nowszych 3d max'ach tak aby bez problemu otworzył to 3d max 5 który nie działa na 64 bitowym systemie windows 7.
  12. Poszukuję osób które umieją robić modele do gier, tekstury. Mod będzie prawdopodobnie na podstawie filmu i książki "Kompania Braci" ewentualnie I wojna światowa, wojna w Korei albo w Wietnamie. Wszystkich chętnych proszę pisać na gadu gadu (nr. 5585572) albo xfire HorvathPL. Dziękuje i pozdrawiam
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy