Horvath Posted November 25, 2018 Share Posted November 25, 2018 Mam dwa zestawy kości (screen na dole). Ten po lewej jest animowany, tą animację muszę przenieść na szkielet po prawej. Niestety nie wiem jak się za to zabrać, gdyż doświadczenie z animacjami mam minimalne, póki co. Próbowałem ręcznie połączyć kości z prawego szkieletu z lewym przy użyciu "Link Constraint", lecz prawy szkielet się zniekształca, łączone kości prawego szkieletu przesuwają się w przestrzeni i obracają o 90 stopni. Jeśli obrócę połączoną kość o te 90 stopni i ustawię kość w X,Y,Z sprzed użycia Link Constraint to jest OK, lecz metoda bardzo czasochłonna, gdyż przez połączeniem danej kości musiałbym zapisać jej koordynaty i po każdy połączeniu wprowadzić te koordynaty i obrócić o 90*. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mayamak Posted December 4, 2018 Share Posted December 4, 2018 Zrób to w Motion Builder. Na poczetek trzeba zrobić chrakteryzację postaci i stworzenie automatycznego riga a potem retargeting animacji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now