Jump to content

Dostosowanie szkieletu względem drugiego.


Horvath
 Share

Recommended Posts

Mam dwa zestawy kości (screen na dole). Ten po lewej jest animowany, tą animację muszę przenieść na szkielet po prawej. Niestety nie wiem jak się za to zabrać, gdyż doświadczenie z animacjami mam minimalne, póki co. Próbowałem ręcznie połączyć kości z prawego szkieletu z lewym przy użyciu "Link Constraint", lecz prawy szkielet się zniekształca, łączone kości prawego szkieletu przesuwają się w przestrzeni i obracają o 90 stopni. Jeśli obrócę połączoną kość o te 90 stopni i ustawię kość w X,Y,Z sprzed użycia Link Constraint to jest OK, lecz metoda bardzo czasochłonna, gdyż przez połączeniem danej kości musiałbym zapisać jej koordynaty i po każdy połączeniu wprowadzić te koordynaty i obrócić o 90*.

 

AkuMidT.png

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy