Napisano 6 Styczeń 201213 l Witam. Temat ten otwarłem bardziej po to, aby uzyskać porady co do kształtu, niż pochwalić się swoją pracą, bo jak na razie, to nie ma czym się chwalić, a raczej jest się czego wstydzić. Ostatnio wziąłem się za tworzenie modelu lisa. Wcześniej miał być to lis arktyczny i zrobiłem nawet render z futrem, ale bardziej mi to wyglądało na krzyżówkę pitbulla z lisem, więc wziąłem się za to od nowa. Nieudany efekt można zobaczyć tutaj: http://s7.directupload.net/images/111218/fcjrml8s.jpg Dopiero zacząłem to robić niemalże od nowa i zależy mi na tym, żeby teraz jak najbardziej trafnie odtworzyć rzeczywiste proporcje i wygląd. Tym razem zwykłego rudego lisa. Na turbosquidzie znalazłem zaledwie parę modeli i wyglądają one szczerze mówiąc dość przerażająco, niektóre kosztują 300 dolarów a przypominają mi krzyżówkę lisa z borsukiem albo niedźwiedziem... Pracę zacząłem od stworzenia ogólnego modelu na podstawie paru refek w 3ds maxie. Następnie wyeksprtowałem całość do sculptrisa jako OBJ i zacząłem pracować nad poprawą kształtu. Docelowo ma być to oparte na quadach, tak więc będzie trzeba zrobić retopo i nie chcę przekraczać 4-5k poly. Ostatecznie wyrenderuję to z futrem i zriguję. Mam już zrobionego w CAT-cie riga wraz z przerobionym mocapem quadrupeda, ale najpierw muszę dokończyć ten model z dobrym retopo. Poniżej zamieszczam 4 rzuty pokazujące obecny wygląd postaci. Bardzo bym prosił o krytykę i porady dotyczące poprawy proporcji/wyglądu. [ATTACH=CONFIG]83833[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]83832[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]83834[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]83835[/ATTACH] Zdaję sobie z tego sprawę, że może być to dość trudno ocenić z racji na brak futra. Model celowo jest nieco chudszy, ponieważ po dodaniu bujnego owłosienia będzie znacznie bardziej puszysty :P Będę na prawdę bardzo wdzięczny za wszelką pomoc. Z góry dziękuję za nadesłane posty. Edytowane 7 Styczeń 201213 l przez Aethersis
Napisano 6 Styczeń 201213 l a patrzyles na zdiecia lisa? bo szczeze watpie zeby to zwierze mialo węzszy korpus od nog, tak samo wyglada jak na baaardzo wysokim zawieszeniu. http://www.google.co.uk/search?q=fox&oe=utf-8&rls=org.mozilla:en-GB:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&hl=en&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=J2gHT728HYvT8QPKraHOCw&biw=1161&bih=719&sei=KWgHT-L-Csik8gPrkYj9DQ#um=1&hl=en&client=firefox-a&rls=org.mozilla:en-GB:official&tbm=isch&q=fox+animal&revid=1338134370&sa=X&ei=KWgHT6OGFMeI8gOg8rHyDQ&ved=0CDwQ1QIoAQ&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=4128fd2f55cc5070&biw=1161&bih=719
Napisano 6 Styczeń 201213 l Autor [ATTACH=CONFIG]83837[/ATTACH] Wydaje mi się że teraz powinno być lepiej. Właśnie o to mi chodzi - jak się coś robi samemu i nie ma osoby która mogłaby to ocenić, to niemal zawsze jest tak, że jest się zaślepionym pozorami sukcesu i nie zauważa się wielu niedopatrzeń, przez co trzeba nieraz paru dni żeby ochłonąć i spojrzeć na swoją pracę krytycznym okiem na trzeźwo. Dzięki za pomoc :P Z tym zawieszeniem to mnie rozwaliło xD Edytowane 6 Styczeń 201213 l przez Aethersis
Napisano 6 Styczeń 201213 l radził bym popatrzeć na anatomie psa .. zaznaczyc co większe mięśnie i żebra
Napisano 6 Styczeń 201213 l Witam, proszę zmienić nazwę tematu na zgodną z regulaminem działu WIP. Nazwę tematu możesz zmienić edytując pierwszy POST. Edycja -> Wyślij (Zaawansowane).
Napisano 7 Styczeń 201213 l Autor Nazwa posta została zmieniona, przepraszam za kłopot, to z roztrzepania. Wziąłem się już za retopo. Mógłby ktoś ocenić jak mi to idzie? Zacząłem od głowy, z racji tego że jest najtrudniejsza do zrobienia. Czy w siatce która generalnie składa się z quadów mogą sporadycznie wystąpić trójkąty? Pewnych elementów po prostu się nie dało zrobić inaczej (ucho, szczęka) I jak na razie mam 2 trójkąty. [ATTACH=CONFIG]83841[/ATTACH]
Napisano 9 Styczeń 201213 l nieznam sie ale czy robiąc retopo pod animacje nie powinno byc samych kwadratów .. . a widze już 2 trójkąty na uchu
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto