andyone Napisano 12 Styczeń 2012 Share Napisano 12 Styczeń 2012 Jak zrobić odbijanie się ognia lecz nie chce aby to oświetlenie które rzuca ogień było widać na ściance/obiekcie tylko żeby było widoczne same oświetlenie ognia. Coś jakby te oświetlenie było widać na lustrze tyle żeby lustro było idealnie przezroczyste i nie było go widać w renderingu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaras Napisano 12 Styczeń 2012 Share Napisano 12 Styczeń 2012 wyrenderowac osobno ogien i tlo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 12 Styczeń 2012 Share Napisano 12 Styczeń 2012 ja stawiam ze chodzi ci o to zeby sciana byla matte object. Poszukaj sobie jak to uzyskac w zaleznosci od renderera w ktorym to robisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andyone Napisano 12 Styczeń 2012 Autor Share Napisano 12 Styczeń 2012 (edytowane) Chodzi mi o to aby widać było tylko ogień i oświetlenie ściany a samej ściany już nie było widać Czyli dokładnie uzyskać taki sam efekt jaki można uzyskać z matte/shadow ( czyli że zostaje sam cień ) tylko że ja chce aby została sama poświata ( oświetlenie ) Próbowałem dać jakiś materiał w V-Ray-u i dać przezroczystą mapę png na difuse ale niestety wtedy nie odbija blasku ognia :/ Edytowane 12 Styczeń 2012 przez andyone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się