Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, po kilku latach obecności na forum postanowiłem, że w końcu zasięgnę profesjonalnych porad :)

 

Jestem w trakcie tworzenie wizki salonu dla znajomych, którzy właśnie nabyli swoje pierwsze mieszkanie. Pokoik w sumie jest dość mały a chcieli w nim upchnąć sporo rzeczy, więc starałem się to jakoś sensownie zagospodarować.

 

Chciałbym uzyskać od was jakieś porady jak ulepszyć tą wizkę, by w końcu jakaś moja praca zaczęła trzymać poziom :)

 

Wrzucam na forum czyste rendery bez żadnego postpro, tak żeby łatwie było ocenić co jest źle.

 

3Dmax+vray w LWF. świecone jednym direc light, na zewnątrz.

 

Pozdrawiam !

 

 

[ATTACH=CONFIG]83962[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]83963[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]83965[/ATTACH]

salon1d.jpg

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Ustaw kamerę w taki sposób by łapać jak najwięcej powierzchni pomieszczenia i jednocześnie nie rozwalać perspektywy. Zasadza trójpodziału z fotografii.

Wymiary to podstawa, sprawdź jeśli nie jesteś pewny czy wszystko się zgadza. Tyczy się to wszystkiego co masz w scenie. Modele, oświetlenie i tekstury.

 

Polecam też taki workflow:

- Modelujesz wszystko, absolutnie wszystko co ma się w scenie znaleźć. Nie renderujesz prewek, nie robisz materiałów. Modelujesz.

- Ustawiasz oświetlenie według pomysłu, vraylight'y w oknach direc lub sun za oknem itp. (odradzam szalony pomysł oświetlaniem samym hdri - render time będzie kosmiczny) natomiast w kombinacji z innymi typami oświetlenia, można wyciągnąć fajne kolorki (ale to wyższa szkoła jazdy + mocny sprzęt niezbędny)

Sugerował bym właśnie vraylight do okien + vraysun + vraysky (szybko, łatwo i przyjemnie)

- Material override - szary mat + glosy, sprawdzasz w tym monecie czy wszystko jest tak chciałeś, czy obiekty nie kolidują ze sobą, modelujesz wszystko to o czym zapomniałeś, ustawiasz tak by render w wyższej rozdzielczości leciał szybko (powiedzmy 3000x2000 i ma być w 10-20 min) oczywiście wszystko z GI.

- Mapujesz wszystko co tego wymaga, robisz wszystkie shadery. Optymalizujesz, poprawiasz oswietlenie itp. Renderujesz. (powtarzasz na zmianę do bólu aż będziesz zadowolony)

- Finał trafia na główna max3d.pl :)

 

Co do tego co wrzuciłeś, kadry jak dla mnie do niczego (nic nie widać), tekturki pogubiły skale (podłoga)

Brakuje shader'ów a te co są nie robią roboty (sofa/fotel)

 

Amplituner wyszedł spoko :)

 

Pozdrawiam!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności