Napisano 12 Styczeń 201213 l Witam, po kilku latach obecności na forum postanowiłem, że w końcu zasięgnę profesjonalnych porad :) Jestem w trakcie tworzenie wizki salonu dla znajomych, którzy właśnie nabyli swoje pierwsze mieszkanie. Pokoik w sumie jest dość mały a chcieli w nim upchnąć sporo rzeczy, więc starałem się to jakoś sensownie zagospodarować. Chciałbym uzyskać od was jakieś porady jak ulepszyć tą wizkę, by w końcu jakaś moja praca zaczęła trzymać poziom :) Wrzucam na forum czyste rendery bez żadnego postpro, tak żeby łatwie było ocenić co jest źle. 3Dmax+vray w LWF. świecone jednym direc light, na zewnątrz. Pozdrawiam ! [ATTACH=CONFIG]83962[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]83963[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]83965[/ATTACH]
Napisano 12 Styczeń 201213 l Ustaw kamerę w taki sposób by łapać jak najwięcej powierzchni pomieszczenia i jednocześnie nie rozwalać perspektywy. Zasadza trójpodziału z fotografii. Wymiary to podstawa, sprawdź jeśli nie jesteś pewny czy wszystko się zgadza. Tyczy się to wszystkiego co masz w scenie. Modele, oświetlenie i tekstury. Polecam też taki workflow: - Modelujesz wszystko, absolutnie wszystko co ma się w scenie znaleźć. Nie renderujesz prewek, nie robisz materiałów. Modelujesz. - Ustawiasz oświetlenie według pomysłu, vraylight'y w oknach direc lub sun za oknem itp. (odradzam szalony pomysł oświetlaniem samym hdri - render time będzie kosmiczny) natomiast w kombinacji z innymi typami oświetlenia, można wyciągnąć fajne kolorki (ale to wyższa szkoła jazdy + mocny sprzęt niezbędny) Sugerował bym właśnie vraylight do okien + vraysun + vraysky (szybko, łatwo i przyjemnie) - Material override - szary mat + glosy, sprawdzasz w tym monecie czy wszystko jest tak chciałeś, czy obiekty nie kolidują ze sobą, modelujesz wszystko to o czym zapomniałeś, ustawiasz tak by render w wyższej rozdzielczości leciał szybko (powiedzmy 3000x2000 i ma być w 10-20 min) oczywiście wszystko z GI. - Mapujesz wszystko co tego wymaga, robisz wszystkie shadery. Optymalizujesz, poprawiasz oswietlenie itp. Renderujesz. (powtarzasz na zmianę do bólu aż będziesz zadowolony) - Finał trafia na główna max3d.pl :) Co do tego co wrzuciłeś, kadry jak dla mnie do niczego (nic nie widać), tekturki pogubiły skale (podłoga) Brakuje shader'ów a te co są nie robią roboty (sofa/fotel) Amplituner wyszedł spoko :) Pozdrawiam!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto