cho.co Napisano 23 Styczeń 2012 Napisano 23 Styczeń 2012 Witam, mam problem z utworzeniem materiału jak na tutorialu: http://sergioh91.wordpress.com/2009/10/03/ice-tutorial/ Pracuję na 3ds Max 2012, VRay 2.0 Przy takich ustawieniach (mapy stosuję takie jak w tutorialu): Wychodzi mi coś takiego: Czy ktoś może mi pomóc i napisać co muszę zmienić, żeby lód przypominał sam siebie? Może jakiś inny przystępny tutorial? Próbowałam jeszcze z tym: http://www.3dtotal.com/index_tutorial_detailed.php?id=888#.Tx1qvoGqlNJ ale z tego też wychodzi mi nie najlepiej. Pozdrawiam
mirach Napisano 23 Styczeń 2012 Napisano 23 Styczeń 2012 po pierwsze cos musiales skopac w materiale, bo nawet w mat editor nie wyglada tak jak w tutku, stawiam przedewszystkim na refrakcje, bo jej u ciebie za bardzo nie ma. Po drugie potrzeba ci jakiegos environment zeby ten lod mogl cos odbijac/zalamywac, w tutku chyba jest mapka HDR uzyta
cho.co Napisano 23 Styczeń 2012 Autor Napisano 23 Styczeń 2012 (edytowane) Próbowałam zmieniać ustawienia, ale niewiele to dało. Po dodaniu mapy HDR wygląda to tak: A to ustawienia wewnątrz Refraction Edit: Ewemtualnie jak komuś by się chciało zrobić ten materiał z tutoriala i przesłać mi scenę, to może samej udałoby mi się wychwycić gdzie siedzi błąd. Edytowane 24 Styczeń 2012 przez cho.co
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się