fiszkas Napisano 23 Styczeń 2012 Share Napisano 23 Styczeń 2012 (edytowane) Witam. Mam pewien problem: mam obiekt w scenie, na który narzucam materiał Arch & Design z włączonym Self Illumination i przy renderze widać, że rozświetla scenę, jednak jak dodam światło typu Daylight z Exposure Control, to światło w renderze przestaje świecić. Dodam, że mam włączony Glare shadera. Pomóżcie, jak zrobić żeby materiał świecił po dodaniu światła i exposure control. Edytowane 23 Styczeń 2012 przez fiszkas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebx Napisano 23 Styczeń 2012 Share Napisano 23 Styczeń 2012 Hej, Musisz zwiększyć intensywność świecącego materiału w znacznym stopniu gdyż daylight imituje słońce,to tak jakbyś zaświecił żarówkę w słoneczny dzień,światło żarówki nie będzie widoczne. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiszkas Napisano 23 Styczeń 2012 Autor Share Napisano 23 Styczeń 2012 Nic to nie daje :/ zwiększyłem ją do 2000 i nic się nie zmieniło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hooch Napisano 24 Styczeń 2012 Share Napisano 24 Styczeń 2012 To zwiększ jeszcze np do 10000 lub 100000. Jak dalej nie widać efektu to coś robisz źle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebx Napisano 24 Styczeń 2012 Share Napisano 24 Styczeń 2012 Nic to nie daje :/ zwiększyłem ją do 2000 i nic się nie zmieniło Spróbuj ustawić taką wartość 31583 powinno zaświecić. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiszkas Napisano 24 Styczeń 2012 Autor Share Napisano 24 Styczeń 2012 Wielkie dzięki, nie wiedziałem że o aż tak dużą wartość trzeba było to zwiększyć :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eryk955 Napisano 3 Lipiec 2012 Share Napisano 3 Lipiec 2012 To ja dorzuce swoje pytanie. Otóż ustawiłem animacje na wartość Physical Units 0-50000, i przy pojedyńczym renderze widać to, jednak gdy renderuje animacje (avi lub 300xJPG) to tego już nie ma, co zrobić aby przy animacji było widoczne stopniowe rozświetlanie obiektu? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość numnah Napisano 4 Lipiec 2012 Share Napisano 4 Lipiec 2012 eryk955 to jest bug 3ds, był w maxie 2009, 2010, 2011, ja mam 2012 i też to jest nadal!! Tu masz rozmowę na ten temat i coś tam radzą jak to obejść, ale chyba metoda nie rozwiązuje problemu w całości: http://area.autodesk.com/forum/autodesk-3ds-max/materials/animated-self-illumination/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eryk955 Napisano 4 Lipiec 2012 Share Napisano 4 Lipiec 2012 Kurcze, a już się cieszyłem że wyjdzie świetna animacja... trudno pooperuje ze światłami :). Dzięki za odp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość numnah Napisano 5 Lipiec 2012 Share Napisano 5 Lipiec 2012 Jak ci bardzo zależy to możesz renderować ręcznie, 300 klatek to w końcu nie film pełnometrażowy ;) Albo, jak możesz, to przerzuć się na vraya. VrayLightMtl daje się normalnie animować, tylko musiałbyś od początku bawić się ustawieniami wszystkiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się