Napisano 23 Styczeń 201213 l Witam. Mam pewien problem: mam obiekt w scenie, na który narzucam materiał Arch & Design z włączonym Self Illumination i przy renderze widać, że rozświetla scenę, jednak jak dodam światło typu Daylight z Exposure Control, to światło w renderze przestaje świecić. Dodam, że mam włączony Glare shadera. Pomóżcie, jak zrobić żeby materiał świecił po dodaniu światła i exposure control. Edytowane 23 Styczeń 201213 l przez fiszkas
Napisano 23 Styczeń 201213 l Hej, Musisz zwiększyć intensywność świecącego materiału w znacznym stopniu gdyż daylight imituje słońce,to tak jakbyś zaświecił żarówkę w słoneczny dzień,światło żarówki nie będzie widoczne. Pozdrawiam
Napisano 24 Styczeń 201213 l To zwiększ jeszcze np do 10000 lub 100000. Jak dalej nie widać efektu to coś robisz źle.
Napisano 24 Styczeń 201213 l Nic to nie daje :/ zwiększyłem ją do 2000 i nic się nie zmieniło Spróbuj ustawić taką wartość 31583 powinno zaświecić. Pozdrawiam
Napisano 24 Styczeń 201213 l Autor Wielkie dzięki, nie wiedziałem że o aż tak dużą wartość trzeba było to zwiększyć :)
Napisano 3 Lipiec 201212 l To ja dorzuce swoje pytanie. Otóż ustawiłem animacje na wartość Physical Units 0-50000, i przy pojedyńczym renderze widać to, jednak gdy renderuje animacje (avi lub 300xJPG) to tego już nie ma, co zrobić aby przy animacji było widoczne stopniowe rozświetlanie obiektu? Pozdrawiam
Napisano 4 Lipiec 201212 l eryk955 to jest bug 3ds, był w maxie 2009, 2010, 2011, ja mam 2012 i też to jest nadal!! Tu masz rozmowę na ten temat i coś tam radzą jak to obejść, ale chyba metoda nie rozwiązuje problemu w całości: http://area.autodesk.com/forum/autodesk-3ds-max/materials/animated-self-illumination/
Napisano 4 Lipiec 201212 l Kurcze, a już się cieszyłem że wyjdzie świetna animacja... trudno pooperuje ze światłami :). Dzięki za odp.
Napisano 5 Lipiec 201212 l Jak ci bardzo zależy to możesz renderować ręcznie, 300 klatek to w końcu nie film pełnometrażowy ;) Albo, jak możesz, to przerzuć się na vraya. VrayLightMtl daje się normalnie animować, tylko musiałbyś od początku bawić się ustawieniami wszystkiego.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto