Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Mam pewien problem: mam obiekt w scenie, na który narzucam materiał Arch & Design z włączonym Self Illumination i przy renderze widać, że rozświetla scenę, jednak jak dodam światło typu Daylight z Exposure Control, to światło w renderze przestaje świecić. Dodam, że mam włączony Glare shadera. Pomóżcie, jak zrobić żeby materiał świecił po dodaniu światła i exposure control.

Edytowane przez fiszkas

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hej, Musisz zwiększyć intensywność świecącego materiału w znacznym stopniu gdyż daylight imituje słońce,to tak jakbyś zaświecił żarówkę w słoneczny dzień,światło żarówki nie będzie widoczne.

 

Pozdrawiam

Napisano

To zwiększ jeszcze np do 10000 lub 100000. Jak dalej nie widać efektu to coś robisz źle.

Napisano
Nic to nie daje :/ zwiększyłem ją do 2000 i nic się nie zmieniło

 

Spróbuj ustawić taką wartość 31583 powinno zaświecić.

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Wielkie dzięki, nie wiedziałem że o aż tak dużą wartość trzeba było to zwiększyć :)

Napisano

To ja dorzuce swoje pytanie. Otóż ustawiłem animacje na wartość Physical Units 0-50000, i przy pojedyńczym renderze widać to, jednak gdy renderuje animacje (avi lub 300xJPG) to tego już nie ma, co zrobić aby przy animacji było widoczne stopniowe rozświetlanie obiektu?

Pozdrawiam

Napisano

Kurcze, a już się cieszyłem że wyjdzie świetna animacja... trudno pooperuje ze światłami :). Dzięki za odp.

Napisano

Jak ci bardzo zależy to możesz renderować ręcznie, 300 klatek to w końcu nie film pełnometrażowy ;)

Albo, jak możesz, to przerzuć się na vraya. VrayLightMtl daje się normalnie animować, tylko musiałbyś od początku bawić się ustawieniami wszystkiego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności