Teddy Napisano 29 Styczeń 2012 Napisano 29 Styczeń 2012 (edytowane) Witam Jako że to mój pierwszy post tutaj chciałem przywitać cała Społeczność max'a ! 3d zajmuje sie od ok 2 lat... i to od świeta bardziej , bo zbytnio czasu nie ma :/ aaa że dopadła mnie grypa jak dość sporą cześć społeczeństwa : ) postanowiłem w końcu przysiąść nad renderingiem. Siedze w v'ray od tygodnia więc prosiłbym o poprawianie mojej pracy. Póki co przyczaiłem pierwsze ustawienia renderea i pomału bede tworzył modele , ale że do końca nie wiem co do czego jeszcze służy po za ustawieniami AA i Ambientem prosiłbym o podpowiedzi ! Nałożyłem 2 tekstury na podłoge i szafki by ustawić jako tako światło. Max + Vray 2.0 + PS ( poprawiony kontrast i kolory ) Render na lapie - 33m43s ps. dodaje inf: 2 modele z tutka z którego korzystałem by obczaić jak ustawić światło. [ATTACH=CONFIG]84342[/ATTACH] Edytowane 31 Styczeń 2012 przez Teddy
Teddy Napisano 30 Styczeń 2012 Autor Napisano 30 Styczeń 2012 jakieś opinie , podpowiedzi ? w kolorach jakośdziwnie wychodzi :/ nie da sie osobno dorenderować ściany w kolorze i w fotoshopie wkleić? jak daje że nie widzi ściany itp zapisuje w png... to nawet jak osobno dołacze w PS'ie tą sciane , ustawiając uprzednio kolory całej reszty, to i tak mam taki białe krawędzie dziwne np na belkach u góry.
mirass Napisano 30 Styczeń 2012 Napisano 30 Styczeń 2012 (edytowane) Z takiej bardziej budowlanej strony - nie jestem pewny czy ta belka może tak być zamocowana zaraz nad oknem. Ona powinna mieć oparcie na ścianie, a Ty ją wstawiłeś w nadproże, które już zbiera niezłe obciążenia. Nadproże to jedna całość i nie można go tak przeciąć. Ten materiał na meblach jest fajny i byłby fajnym kontrastem dla białych mebli, ale wygląda tak jakbyś wziął materiał z podłogi i pomniejszony wrzucił na meble. Jeśli to pomieszczenie to jest kuchnia to brakuje zlewozmywaka, kuchenki i przede wszystkim przestrzeni roboczej, która jest bardzo ważna. Co do typowo technicznych spraw Ci nie podpowiem, ale proporcje wygladają dobrze. Stół ma mieć około 78cm wysokości a ciąg kuchenny 85. Edytowane 30 Styczeń 2012 przez mirass
Gość Chrupek3D Napisano 30 Styczeń 2012 Napisano 30 Styczeń 2012 możesz wyrenderowac passy id, zdeph, alpha i bawić sie nimi w Szopie.
Teddy Napisano 30 Styczeń 2012 Autor Napisano 30 Styczeń 2012 Mirass dzieki , ale chodzi bardziej o sama technike niż o konstrukcje. Wymiary są ok :) Chrupek dzieki ! Przyda sie napewno...
Teddy Napisano 31 Styczeń 2012 Autor Napisano 31 Styczeń 2012 Lukasjogabonito jeszcze raz dzieki ! :) Opanowałem problem irytującego ustawienia światła odbijajacego sie na szafkach nie zmieniając zbytnio koloru ściany .
lukasjogabonito Napisano 31 Styczeń 2012 Napisano 31 Styczeń 2012 Spoko...no to jedziesz dalej: -blat i szafki do poprawy -roleta rzymska na ścianę zazwyczaj idzie nie na okno -bump mniejszy na podłodze i chyba rzeczywiście te belki tak nisko nie będą szły w realu
delf77 Napisano 1 Luty 2012 Napisano 1 Luty 2012 - blat nie powinien wychodzic na szafke po lewej , najlepiej zlicowac z frontem ( lub wyciagnac o grubosc PCV - np 5mm) - mz za duze szpary mieszy frontami szafek - mapowanie frontow zbyt powtarzalne - cokol lepiej zrobic jako calosc ( np jakis z alumiuniowy wysokosci 10cm ) - bump podlogi za duzy , deski tez za szerokie - polaczenie sufitu i sciany - daje cien jakby nie byly polaczone - konstrukcyjnie - belki powinny byc oparte pewnie na nadrpozu a nie wchodzic w okno , podnies je o jakies 30 cm od gory okna i bedzie ok - oświetlales tylko vraysun czy czyms innym ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się