t0m3k Napisano 1 Luty 2012 Napisano 1 Luty 2012 Witam, Mam animowane proxy (zrobiona z particli fontanna) i niestety motion blur na nia nie dziala. Chodzi o to ze sam obiekt (pivot) sie nie porusza a jedynie siatka jest deformowana i te deformacje nie dzialaja z motion blur'em. Wyczytalem ze wersja Vray'a dla Maya moze dodac do proxy velocity i wtedy MB dziala ale nie wiem czy i jak sie to da zrobic w max'ie. http://www.spot3d.com/vray/help/maya/150R1/vrayproxy_params.htm proxy exportowane z MEL'a i jest tam przelacznik -velocityOn max2012 + vray 2.20.01
VoNd Napisano 1 Luty 2012 Napisano 1 Luty 2012 Witam, Mam animowane proxy (zrobiona z particli fontanna) i niestety motion blur na nia nie dziala. Chodzi o to ze sam obiekt (pivot) sie nie porusza a jedynie siatka jest deformowana i te deformacje nie dzialaja z motion blur'em. Wyczytalem ze wersja Vray'a dla Maya moze dodac do proxy velocity i wtedy MB dziala ale nie wiem czy i jak sie to da zrobic w max'ie. http://www.spot3d.com/vray/help/maya/150R1/vrayproxy_params.htm proxy exportowane z MEL'a i jest tam przelacznik -velocityOn max2012 + vray 2.20.01 nie bardzo wiem, jak robisz swoja prace, ale generalnie w wiekszosci motion blur (dla kontroli) robi sie w post. Proponuje wyrenderowac valocity pass (render element) i zaplikowac go w post. Powinno dzialac bez zarzutu.
t0m3k Napisano 1 Luty 2012 Autor Napisano 1 Luty 2012 problem w tym ze vray kompletnie ten obiekt ignoruje i na velocity pass'ie nic nie ma :/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się