blachu Napisano 2 Luty 2012 Napisano 2 Luty 2012 witam mam pytanie, w jaki sposob osiagnac tak realistyczna trawe? czy ta na zalaczonym obrazku jest textura czy jest to modelowane i texturowane? jesli zwykla textura to w jakis sposob tak szczegolowo polaczyc model z textura (miejsce styku chodnika z trawą)? '
cucsoniuss Napisano 2 Luty 2012 Napisano 2 Luty 2012 to jest model oteksturowany. Robisz jedno źdźbło i kopiujesz w kępe później kopiujesz kępy
PICsell Napisano 2 Luty 2012 Napisano 2 Luty 2012 Możesz też połączyć techniki. Pierwszy plan w 3d a drugi mapować. Możesz posiać ją jakimś pluginem typu igrass albo rozsiać ją maxowym painterem. Można też poskładać zamapowane 2 pleny pod kątem w stosunku do siebie. A ta z obrazka to model 3d.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się