Napisano 3 Luty 201213 l Mam problem ze zrobieniem "nosa" samochodu. Tzn. modeluj臋 sobie takie autko http://www.cgarena.com/freestuff/tutorials/max/shellferrari/index.html i problem jest z wymodelowaniem od tego wg艂臋bienia do samego czubka(przodu).
Napisano 4 Luty 201213 l Autor Co z tego 偶e jest siatka i tak nie wiem jak to zastosowa膰 u mnie, wycina艂em (cut+edge / cut+vertex) i jest tak sobie, wi臋c spr贸bowa艂em boolean i proboolean -jeszcze gorzej. Na tutku nie jest pokazane jak on to wymodelowa艂 tylko gotowe siatki pokazuje, ale nie pokazuje i nie opisuje jak do tego doszed艂. Problem dotyczy drugiego rys - licz膮c od g贸ry (tuz pod zadaniem: I used the plane modeling method and shaped the whole body first. Then I divided it into parts and started the detailing process which took 2 weeks for each car. ).
Napisano 4 Luty 201213 l I used the plane modeling method and shaped the whole body first. 聽 to sie przeklada na "przeciagalem nastepne poly i ukladalem je tam gdzie trzeba recznie"
Napisano 4 Luty 201213 l Autor Wi臋c musz臋 si臋 bawi膰=m臋czy膰 sam i ustawia膰 poligony na oko Bo ty艂 pojazdu wyszed艂 mi idealnie, tylko zosta艂 mi prz贸d z kt贸rym trzeba b臋dzie si臋 pom臋czy膰. Edytowane 4 Luty 201213 l przez P.I.W.O.