blinq Napisano 7 Luty 2012 Napisano 7 Luty 2012 Witam! Mam taki problem. Robie prostą animację postaci. Zalożenie jest takie, że biped stoi sobie na obiekcie zawieszony w przestrzeni. Na ten obiekt jest nałożony noise position coby troche się chybotał. COM bipeda jest zalinkowane do tego obiektu. Problem się pojawia w momencie gdy chce do dolnego odcinka kręgosłupa dodać noise rotation jako subanimację. Z tym noisem nieźle to wygląda - jakby postać starała się zachować równowagę. Ale w momencie gdy chce obrócić obiekt na którym stoi biped wywala mi się rotacja kręgosłupa. Od pasa w dół postać obraca się razem z obiektem a górna część stoi w miejscu :/ Ma ktoś pomysł jak to obejść?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się