AGmakonts Napisano 16 Lipiec 2004 Napisano 16 Lipiec 2004 Trzecia praca Trzeci pokaz na forum Trzecia próba otrzymania wmiare pozytwynej opini Pracka zrobiona w Maxie 4.2, renderowane w standardowym scanlinie http://mil.net.pl/~grabeka/Zaplecze/6.jpg (800x600)
MnC Napisano 16 Lipiec 2004 Napisano 16 Lipiec 2004 Teksturki troche nie teges (jakies monotonne) ale ja sie na tym dobrze nie znam wiec mi sie podoba :D
Marcin Napisano 16 Lipiec 2004 Napisano 16 Lipiec 2004 no fack to przesadziles :P 800x600 i 327 kb ???????? czlowieku to masakra.....pewnie jutro mi sie loadnie.... Edit : No wreszcie mi sie loadnelo i............. dupa... razi szczegolnie to czego ma byc to zaplecze ? bo raczec tego tam nic nie ma albo jest to jakies wyjscie z podziemi na pustyni .... Daj tam cos co by wygladalo jak budynek z tylu bo pusto ..... no i prosi sie o Gi ale co tam duzo bede wymagał :D mysle tez ze lepiej scena wygladala by w blasku slaca ..... taka zolta plama co polowe sceny oslepia......ale to twoj wybor..... :D ja bym cos z tego jeszcze wykrztusil
tweety Napisano 16 Lipiec 2004 Napisano 16 Lipiec 2004 Jestem drugi :) A więc trexturki są cienkie (zwłaszcza woda i mur), po za tym nie jestem pewien gdzie to jest: jesli to jest na dachu to po co tabliczka "No parking in this area" a jesli jest to z tyłu jakiegoś budynku to gdzie jest piętro albo chociaż ściana wyższa (nie pasuje mi tutaj niebo), bo w tak niskim budynku nie ma miejsca dla ludzi :) A po za tym pociągnij Brazilem i możesz się pobawić w Photoshopie nad finałem (i texturami). Pozdrawiam i czekam na poprawki :)
chveti Napisano 16 Lipiec 2004 Napisano 16 Lipiec 2004 widać że zaczynasz , ale masz dobre początki , trochę mi to niebo nie pasuje ale ok
Marcin Napisano 16 Lipiec 2004 Napisano 16 Lipiec 2004 ale plizzzz zmniejsz rozmiar JPG bo sie pochlastac mozna jak to sie laduje :D
Mulczas Napisano 16 Lipiec 2004 Napisano 16 Lipiec 2004 ciemno, przy takiej pogodzie ta lampa nad drzwiami powinna się świecić. cienie jakieś marne, no i prosi się o GI. bez dyskusji
Beatou Napisano 16 Lipiec 2004 Napisano 16 Lipiec 2004 Trochę dziwna scena.. texturki to już wiesz... nie pasuje mi woda... jest zbyt jasna na taką ponurą scenę... ta blacha przy schodach wygląda jakby nie miała gróbości... zegnij ją chociaż... reszta jak wyżej Pozdro, Beatou
AGmakonts Napisano 16 Lipiec 2004 Autor Napisano 16 Lipiec 2004 Wy to w wprowadzaniu ludzi w depresje mistrzostwo świata powinniście dostac A jaśli chodzi o scene to jak cos poprawie to walne na forum z jakisczas (czyt. 2-3 dni)
AGmakonts Napisano 16 Lipiec 2004 Autor Napisano 16 Lipiec 2004 A i ma m jeszcze jedno zapytanie do weteranów maxa: Na początku to miało być w nocy bo fajniej wtedy wygladało ale wystąplił problem z oświetleniem a mianowicie wsadziłem omni light do lampy i wszystko pieknie ale światło było na ścianie przedniej otaz tej tylniej a na bocznej było ciemno. Jak wsadzałem dodatkowy target spot to było za jasno jak mam to zrobić byświatło nie odbijało się na tej drugiej ścianie i jak zrobic miękkie cienie 9teraz mam brazila)?? Wiem że to nadaje się do działu pomocy ale chciałem odrazu podać problem z przykładem
Beatou Napisano 18 Lipiec 2004 Napisano 18 Lipiec 2004 Eee ja zawsze mam problemy z oświetleniem ;] Ja bym spróbował (nie testowałem tego ale... próbować można) skylight na bardzo małym multi.. omni na area shadows... drugą ścianę bym wyłączył z omni i w advanced lightening - light tracer... no i ustawienia odpowiednie co do area shadows i light tracera... NIe wiem czy dobrze... qrde jeszcze tego nie testowałem w nocy hehe. Jak coś to poczytaj tutki... tam zawsze są wyjaśnienia...pomocne hehe no albo wdziale pomocy poszperaj... na pewno nie jesteś pierwszym człowiekiem z takim problemem... pozdr, Beatou
AGmakonts Napisano 18 Lipiec 2004 Autor Napisano 18 Lipiec 2004 Jeśli chodzi o wyjaśnienia Beatou to zrozumiałem na razie tyle bum poszuka w tutkach i pomocy reszta to dlemnie czarna magia ale dzięki za pomocnego posta:)
Rekomendowane odpowiedzi