Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

W 3ds Max modeluję od kilku dni, kilka fajnych modeli mi wyszło (z kursów) ale teraz chciałem coś sam wymodelować, spróbować od razu na głęboką wodę.

 

Chcę wymodelować pelerynę.

Lecz nie wiem jak uzsykać dane efekty, takie jak:

1.Jak połączyć 2 wierzchołki, ta by powstał 1 wspólny?

ss:

scaled.php?server=338&filename=ss54657.jpg&res=medium

2.Mając zaznaczony 3 wierzchołki chcę wydłużyć je, nie mówię e Extrude bo to jest przesuniecie, chcę je rozciągnąć w bok, gdzie naleźć tą funkcję?

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

1.Słyszałeś o opcji> target weld?

2.zaznaczasz krawędźie edge pomiędzy tymi dwoma wierzchołkami i skalujesz po osi w kierunku w którym chcesz je wydłużyć.

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności