Napisano 8 Luty 201213 l W 3ds Max modeluję od kilku dni, kilka fajnych modeli mi wyszło (z kursów) ale teraz chciałem coś sam wymodelować, spróbować od razu na głęboką wodę. Chcę wymodelować pelerynę. Lecz nie wiem jak uzsykać dane efekty, takie jak: 1.Jak połączyć 2 wierzchołki, ta by powstał 1 wspólny? ss: 2.Mając zaznaczony 3 wierzchołki chcę wydłużyć je, nie mówię e Extrude bo to jest przesuniecie, chcę je rozciągnąć w bok, gdzie naleźć tą funkcję?
Napisano 8 Luty 201213 l 1.Słyszałeś o opcji> target weld? 2.zaznaczasz krawędźie edge pomiędzy tymi dwoma wierzchołkami i skalujesz po osi w kierunku w którym chcesz je wydłużyć. Pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto