Trix Napisano 8 Luty 2012 Napisano 8 Luty 2012 W 3ds Max modeluję od kilku dni, kilka fajnych modeli mi wyszło (z kursów) ale teraz chciałem coś sam wymodelować, spróbować od razu na głęboką wodę. Chcę wymodelować pelerynę. Lecz nie wiem jak uzsykać dane efekty, takie jak: 1.Jak połączyć 2 wierzchołki, ta by powstał 1 wspólny? ss: 2.Mając zaznaczony 3 wierzchołki chcę wydłużyć je, nie mówię e Extrude bo to jest przesuniecie, chcę je rozciągnąć w bok, gdzie naleźć tą funkcję?
sebx Napisano 8 Luty 2012 Napisano 8 Luty 2012 1.Słyszałeś o opcji> target weld? 2.zaznaczasz krawędźie edge pomiędzy tymi dwoma wierzchołkami i skalujesz po osi w kierunku w którym chcesz je wydłużyć. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się