Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, zamieszczam swoją ostatnią prace.

Soft: 3dmax, vray, photoshop

Liczę na szczere komentarze :)

<a href=http://img535.imageshack.us/img535/8927/bissetfinal.jpg' alt='bissetfinal.jpg'> Uploaded with ImageShack.us[/img][ATTACH=CONFIG]84605[/ATTACH]

Edytowane przez FilipoO

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jeśli chodzi o środek to elegancko, poprawiłbym ten czarny materiał znajdujący się na ramce. Nici na pasku trochę "nierealnie" wyglądają, no i odwrócone liczby w środku ( idą w przeciwną stronę ). Ogolnie nie licząc tych kilku błędów to pracka naprawdę dobra :)

Napisano

noooo fajnie by bylo bo model wyglada wporzadku, trzeba tylko render i moze materialy ogarnac.

Napisano
  • Autor

Taki probny render przed snem:

<a href=http://img546.imageshack.us/img546/3786/renderprobny.jpg' alt='renderprobny.jpg'> Uploaded with ImageShack.us[/img]

Wydaje mi sie ze jest lepszy ten render od poprzedniego ale to nadal nie jest to co bym chcial. Na calym renderze jest ziarno, jakies porady jak mozna by je zniwelowac? Dodam tylko ze wartosci subdivs sa wysokie, dodatkowo w ustawieniach rendera wszystkie wartosci sa mnozone x2. Zdaje sobie sprawe ze szwy na pasku sa do poprawienia.

Napisano

dużo lepiej, widać wreszcie coś przez szybkę;) na pewno zmniejsz glossiness metali, bo są jakby szczotkowane, a lepiej będa wyglądać szkliste

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności