Napisano 12 Luty 201213 l Witam, zamieszczam swoją ostatnią prace. Soft: 3dmax, vray, photoshop Liczę na szczere komentarze :) http://img535.imageshack.us/img535/8927/bissetfinal.jpg' alt='bissetfinal.jpg'> Uploaded with ImageShack.us[/img][ATTACH=CONFIG]84605[/ATTACH] Edytowane 13 Luty 201213 l przez FilipoO
Napisano 13 Luty 201213 l Jeśli chodzi o środek to elegancko, poprawiłbym ten czarny materiał znajdujący się na ramce. Nici na pasku trochę "nierealnie" wyglądają, no i odwrócone liczby w środku ( idą w przeciwną stronę ). Ogolnie nie licząc tych kilku błędów to pracka naprawdę dobra :)
Napisano 15 Luty 201213 l mi totalnie sie nie podoba. mdle, szare, niewyrazne. Brak jakiego kolwiek swiatlocienia. Postpro calkowicie lezy, to co zrobiles tylko pogorszylo. znalazlem cos takiego http://www.zyciewluksusie.pl/upload/image/OdCZASUdoCZASU/FC_Tourbillon_zegarek.jpg tu jest wszystko, fajny swiatlocien, kontrast, wyraznie i czysto.
Napisano 15 Luty 201213 l noooo fajnie by bylo bo model wyglada wporzadku, trzeba tylko render i moze materialy ogarnac.
Napisano 16 Luty 201213 l Autor Taki probny render przed snem: http://img546.imageshack.us/img546/3786/renderprobny.jpg' alt='renderprobny.jpg'> Uploaded with ImageShack.us[/img] Wydaje mi sie ze jest lepszy ten render od poprzedniego ale to nadal nie jest to co bym chcial. Na calym renderze jest ziarno, jakies porady jak mozna by je zniwelowac? Dodam tylko ze wartosci subdivs sa wysokie, dodatkowo w ustawieniach rendera wszystkie wartosci sa mnozone x2. Zdaje sobie sprawe ze szwy na pasku sa do poprawienia.
Napisano 16 Luty 201213 l dużo lepiej, widać wreszcie coś przez szybkę;) na pewno zmniejsz glossiness metali, bo są jakby szczotkowane, a lepiej będa wyglądać szkliste
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto