Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Migotanie pikseli

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich!:)

 

Mam pewien problem odnośnie renderingu. Problem polega na tym że podczas renderowania kolejnych klatek powstaje efekt migotania mikseli tekstur... Nie wiem jak sobie z tym poradzić.

 

Renderuję animację postaci w Vray max 2011

 

Pozdrawiam!

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Ponawiam prośbę o pomoc jesli wiecie to napiszcie proszę:)

 

Pozdrawiam

Napisano

renderujesz z GI?

Jesli tak to musisz zrobic pierw pre-render gdzie bedzie policzone GI dla animacji, a pozniej podczas samej animacji uzyc tych przeliczonych map do animacji.

Wiecej masz tutaj pod Mode "Animation prepass" i "Animation rendering"

 

http://www.spot3d.com/vray/help/200R1/render_params_advancedimap.htm

 

jesli renderujesz bez GI i mryga, to mozliwe ze masz poprostu za niskie ustawienia samplingu

Napisano
  • Autor

Wielkie dzieki:) dobrze nie wiedziałem do czego sie irradiance mapy wykorzystuje:) Jeszcze raz dzięki za pomoc:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.