Gość Cinex181 Napisano 19 Luty 2012 Napisano 19 Luty 2012 Witam! Jakiś czas temu zacząłem się bawić 3ds. Na początku jakieś pomoce i proste wybryki, ale przyszło mi na myśl zrobić coś lepszego "z grubej rury na początek" ;) I tutaj problem robię model, który w istocie miałby być w przyszłości konwertowany do gry LS 2011 czyli do pliku i3d. Mój model ma obecnie ponad 200tys. polygons i waży ponad 50MB co moim zdaniem jest za dużo i nie będzie nadawał się do konwertowania. W necie na różnych obcojęzycznych stronach z płatnymi modelami zauważyłem dużo, które mają po 500-800 tys. polygons i ważą 1/3 z tego co mój. Chciałbym się zapytać, czy jest jakaś ewidentna przyczyna tej powiększonej wagi (ewentualny proces odchudzenia modelu)? Pozdrawiam!
Vega Napisano 19 Luty 2012 Napisano 19 Luty 2012 Poczytaj o normal mapach i modelach low poly. Robisz model odchudzony, wypalasz normal mapę z high poly na low poly. Do wypalania służy np. xNormal. Wysłano z telefonu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się