Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!

 

Jakiś czas temu zacząłem się bawić 3ds. Na początku jakieś pomoce i proste wybryki, ale przyszło mi na myśl zrobić coś lepszego "z grubej rury na początek" ;) I tutaj problem robię model, który w istocie miałby być w przyszłości konwertowany do gry LS 2011 czyli do pliku i3d. Mój model ma obecnie ponad 200tys. polygons i waży ponad 50MB co moim zdaniem jest za dużo i nie będzie nadawał się do konwertowania. W necie na różnych obcojęzycznych stronach z płatnymi modelami zauważyłem dużo, które mają po 500-800 tys. polygons i ważą 1/3 z tego co mój. Chciałbym się zapytać, czy jest jakaś ewidentna przyczyna tej powiększonej wagi (ewentualny proces odchudzenia modelu)? Pozdrawiam!

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 571
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Poczytaj o normal mapach i modelach low poly. Robisz model odchudzony, wypalasz normal mapę z high poly na low poly. Do wypalania służy np. xNormal.

 

 

Wysłano z telefonu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności