Azerios Napisano 21 Luty 2012 Napisano 21 Luty 2012 (edytowane) Witam,z góry zaznaczam, że rozwiązaniem tego problemu nie jest kliknięcie klawisza "o". Chodzi o to, że model w momencie wyświetlenia w viewporcie zaczyna się dziwnie zachowywać. Mruga, zanikają tekstury, boxy stają się półprzezroczyste. Z tym ,że takie objawy są w widoku ortograficznym. W perspektywie te problemy mijają aczkolwiek pojawiają się nowe. Obiekty po oddaleniu o pewną wartość znikają całkowicie, nie widać gizma, nie widać zaznaczeń... Ogólnie projekt jest nie do pracy. Na renderach jest w porządku.dodam, że rano było wszytko okej, a nie ingerowałem w swój komputer, nie instalowałem sterowników karty graficznej itp. Na wszelki wypadek podaje specyfikacje:Intel Core i5-2500k 3,3GHZ8 GB rammobo: asrock p67 pro 3reszta chyba zbędna, proszę o pomoc ;) Edytowane 22 Luty 2012 przez Azerios
mirach Napisano 21 Luty 2012 Napisano 21 Luty 2012 zwykle takie bajery sie dzieja jak skala jest jakas dziwna. Nie masz np skali systemowej w maxie w mm a modelujesz cos w kilometrach? albo na odwrot.
Azerios Napisano 21 Luty 2012 Autor Napisano 21 Luty 2012 Też o ty myślałem, ale skale mam ustawioną w centymetrach. Zresztą, tak jak mówiłem rano było dobrze, po kilku godzinach odpalam i mam to co wyżej. Zaczynam się martwić, bo projekt jest w dość zaawansowanym stadium, a że jest to zlecenie dla klientki, to nie bardzo mam czas robić nowy.
mirach Napisano 21 Luty 2012 Napisano 21 Luty 2012 odpal maxa na czysto i sproboj zrobic merge wszystkiego do nowej sceny
Azerios Napisano 21 Luty 2012 Autor Napisano 21 Luty 2012 Też wypróbowana metoda. Nieskuteczna. Próbowałem merg'ować nawet poszczególne obiekty i każdy z nich był jakby uszkodzony.
uncle Napisano 22 Luty 2012 Napisano 22 Luty 2012 backface cull + masz jakis obiekt gdzies bardzo daleko w scenie. zaznacz wszystko ctrl+a, i nacisnij z, jak ci kamera gdzies zwariuje, to spowrotem wroc do tego co chcesz, zaznacz drag selection, potem odwroc selekcje i wywal obiekt ktory ci nie pasuje, jak to nie pomoze, przesledz liste obiektow w scenie i zobacz co tam nie powinno byc, i wywal to, jezeli dalej nie pomoze to znaczy ze ktoras siatka ma pewnie vertexa gdzies w kosmosie, posprawdzaj bounding boxy i siatki, napewno znajdziesz:). innej mozliwosci nie ma, mialem to samo :)
Azerios Napisano 22 Luty 2012 Autor Napisano 22 Luty 2012 uncle... jesteś wielki ;D pomogło zaznaczenie i potem invert zaznaczania i usunięcie tego, co było gdzieś tam w przestrzeni. Dzięki bardzo Panowie za pomoc, pozdrawiam ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się