Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Mam pytanie, mianowicie jak uzywam replikatora w modo501 to obiekty rozlozone przy jego uzyciu maja taki sam kolor albo texture jak obiekt do ktorego zostaly przypisane. Moze mi ktos doradzic jak to zmienic? pewnie rozwiazanie jest proste ale dopiero zapoznaje sie z modo:)

pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

A np. tak:

W grupe materialu obiektu bazowego wrzucasz sobie gradient, w ustawienaich gradientu(input parameter-sample parameters-particle id)

Na krzywej kolorow gradientu wrzucasz kolorki w zakres 0-1 i zrobione.

Mozesz tez uzyc tego gradientu jako maski, z tym, ze bediesz ustawial nie kolor a value i dla ilosci tekstur >2 musialyby byc rozne gradienty z odpowiednim zakresem no i slope ustawionm na stepped.

Pozdrawiam,

Uzu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności