maciek3d Napisano 21 Luty 2012 Napisano 21 Luty 2012 Witam. Mam pytanie, mianowicie jak uzywam replikatora w modo501 to obiekty rozlozone przy jego uzyciu maja taki sam kolor albo texture jak obiekt do ktorego zostaly przypisane. Moze mi ktos doradzic jak to zmienic? pewnie rozwiazanie jest proste ale dopiero zapoznaje sie z modo:) pozdrawiam.
uzumakishadow Napisano 21 Luty 2012 Napisano 21 Luty 2012 A np. tak: W grupe materialu obiektu bazowego wrzucasz sobie gradient, w ustawienaich gradientu(input parameter-sample parameters-particle id) Na krzywej kolorow gradientu wrzucasz kolorki w zakres 0-1 i zrobione. Mozesz tez uzyc tego gradientu jako maski, z tym, ze bediesz ustawial nie kolor a value i dla ilosci tekstur >2 musialyby byc rozne gradienty z odpowiednim zakresem no i slope ustawionm na stepped. Pozdrawiam, Uzu
maciek3d Napisano 22 Luty 2012 Autor Napisano 22 Luty 2012 Dziekuje za szybka odpowiedz, zabieram sie do roboty:) pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się