Napisano 17 Lipiec 200420 l witam. mam maly problem z pluginem deep uv, a dokladniej z eksportem... otoz, koordynaty z deep uv do maxa nie eksportuja sie gdy uzyje pare razy relaxa[gdy uzyje tylko raz i wyeksportuje, wszystko jest ok]... troche to opoznia moja prace, wiec chcialbym sie zapytac czemu takie ograniczenie[bo watpie ze bug :P]... albo ew. jakies wskazowki dot. rozwaizania go. Z gory dzieki.
Napisano 22 Lipiec 200420 l hej ja miałem czesto problemy z exportem do maxa(przy exporcie wywalalo maxa , lub koordynaty sie tak chrzanily ze zostawala z nich sama sieczka :D rozwiazaniem mojego problemu okazalo sie (uwaga niesmiac sie - bo niemam pojecia co ma to wspolnego ze soba :D) - ustawienie sterownikow wyswietlania na OpenGl :) - to pierwsza rada druga rada jest taka bys NIGDY nie exportowal z maxa do deepuv obiektu z przypisanym materialem innym niz STANDARD - poniewaz przy wysylaniu koordynantow do maxa najprawdopodobniej bedzie kicha(np przy checker - momentalnie wywala maxa) 3 rada :) troszke to smieszne ale dziala :) - jesli wyskoczy Ci okienko ze export sie powiudl , odczekaj kilka sekun i dop wtedy przejdz na maxa (niewiem czemu ale bardzo czesto mi go wywala jeskli nie odczekam - dziwne ale naprawde czesto sie tak dzieje - zupelnie jakby max musial sobie wsio przetrawic :) no ale przy tak wolnym kompie jak muj :) Przydatny (i to bardzo ) ten deepuv ale programisci niezbyt sie popisali(hyba ze wersja "demo" jest zburaczona :) mam nadzieje ze ktorys z tych punktow sprzyda Ci sie :) gdyby nic nie pomoglo to pisz jeszcze :) posdroofki
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto