Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam. mam maly problem z pluginem deep uv, a dokladniej z eksportem... otoz, koordynaty z deep uv do maxa nie eksportuja sie gdy uzyje pare razy relaxa[gdy uzyje tylko raz i wyeksportuje, wszystko jest ok]... troche to opoznia moja prace, wiec chcialbym sie zapytac czemu takie ograniczenie[bo watpie ze bug :P]... albo ew. jakies wskazowki dot. rozwaizania go.

Z gory dzieki.

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hej

ja miałem czesto problemy z exportem do maxa(przy exporcie wywalalo maxa , lub koordynaty sie tak chrzanily ze zostawala z nich sama sieczka :D

 

rozwiazaniem mojego problemu okazalo sie (uwaga niesmiac sie - bo niemam pojecia co ma to wspolnego ze soba :D) - ustawienie sterownikow wyswietlania na OpenGl :) - to pierwsza rada

 

druga rada jest taka bys NIGDY nie exportowal z maxa do deepuv obiektu z przypisanym materialem innym niz STANDARD - poniewaz przy wysylaniu koordynantow do maxa najprawdopodobniej bedzie kicha(np przy checker - momentalnie wywala maxa)

 

3 rada :) troszke to smieszne ale dziala :) - jesli wyskoczy Ci okienko ze export sie powiudl , odczekaj kilka sekun i dop wtedy przejdz na maxa (niewiem czemu ale bardzo czesto mi go wywala jeskli nie odczekam - dziwne ale naprawde czesto sie tak dzieje - zupelnie jakby max musial sobie wsio przetrawic :) no ale przy tak wolnym kompie jak muj :)

 

Przydatny (i to bardzo ) ten deepuv ale programisci niezbyt sie popisali(hyba ze wersja "demo" jest zburaczona :)

 

mam nadzieje ze ktorys z tych punktow sprzyda Ci sie :)

 

gdyby nic nie pomoglo to pisz jeszcze :)

 

posdroofki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności