darkelf Napisano 17 Lipiec 2004 Napisano 17 Lipiec 2004 witam. mam maly problem z pluginem deep uv, a dokladniej z eksportem... otoz, koordynaty z deep uv do maxa nie eksportuja sie gdy uzyje pare razy relaxa[gdy uzyje tylko raz i wyeksportuje, wszystko jest ok]... troche to opoznia moja prace, wiec chcialbym sie zapytac czemu takie ograniczenie[bo watpie ze bug :P]... albo ew. jakies wskazowki dot. rozwaizania go. Z gory dzieki.
bartonfink Napisano 22 Lipiec 2004 Napisano 22 Lipiec 2004 hej ja miałem czesto problemy z exportem do maxa(przy exporcie wywalalo maxa , lub koordynaty sie tak chrzanily ze zostawala z nich sama sieczka :D rozwiazaniem mojego problemu okazalo sie (uwaga niesmiac sie - bo niemam pojecia co ma to wspolnego ze soba :D) - ustawienie sterownikow wyswietlania na OpenGl :) - to pierwsza rada druga rada jest taka bys NIGDY nie exportowal z maxa do deepuv obiektu z przypisanym materialem innym niz STANDARD - poniewaz przy wysylaniu koordynantow do maxa najprawdopodobniej bedzie kicha(np przy checker - momentalnie wywala maxa) 3 rada :) troszke to smieszne ale dziala :) - jesli wyskoczy Ci okienko ze export sie powiudl , odczekaj kilka sekun i dop wtedy przejdz na maxa (niewiem czemu ale bardzo czesto mi go wywala jeskli nie odczekam - dziwne ale naprawde czesto sie tak dzieje - zupelnie jakby max musial sobie wsio przetrawic :) no ale przy tak wolnym kompie jak muj :) Przydatny (i to bardzo ) ten deepuv ale programisci niezbyt sie popisali(hyba ze wersja "demo" jest zburaczona :) mam nadzieje ze ktorys z tych punktow sprzyda Ci sie :) gdyby nic nie pomoglo to pisz jeszcze :) posdroofki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się