Skocz do zawartości

problem z objektem biped i szkieletem.


Gość gerald2211

Rekomendowane odpowiedzi

Gość gerald2211

Witam !

Ostatnio zacząłem naukę programu 3ds max. Korzystam z wersji 2010 i książki 3ds max ćwiczenia praktyczne. Utworzyłem obiekt biped, ustawiłem mniej więcej kości, dodałem modyfikator physique i gdy renderuje postać w okolicach brzucha pojawia się wklęśniecie. Czy możecie poradzić mi jak je usunąć i z czego ono wynika ? Jestem początkujący, dlatego postać nie wygląda najlepiej.

Link do zdjęcia: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/436e5ea41db2dc4f.html#

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Popular Days

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności