Gość gerald2211 Napisano 24 Luty 2012 Napisano 24 Luty 2012 Witam ! Ostatnio zacząłem naukę programu 3ds max. Korzystam z wersji 2010 i książki 3ds max ćwiczenia praktyczne. Utworzyłem obiekt biped, ustawiłem mniej więcej kości, dodałem modyfikator physique i gdy renderuje postać w okolicach brzucha pojawia się wklęśniecie. Czy możecie poradzić mi jak je usunąć i z czego ono wynika ? Jestem początkujący, dlatego postać nie wygląda najlepiej. Link do zdjęcia: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/436e5ea41db2dc4f.html#
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się