Jump to content
  • 0

problem z objektem biped i szkieletem.


Question

Witam !

Ostatnio zacząłem naukę programu 3ds max. Korzystam z wersji 2010 i książki 3ds max ćwiczenia praktyczne. Utworzyłem obiekt biped, ustawiłem mniej więcej kości, dodałem modyfikator physique i gdy renderuje postać w okolicach brzucha pojawia się wklęśniecie. Czy możecie poradzić mi jak je usunąć i z czego ono wynika ? Jestem początkujący, dlatego postać nie wygląda najlepiej.

Link do zdjęcia: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/436e5ea41db2dc4f.html#

Link to post
Share on other sites

0 answers to this question

Recommended Posts

There have been no answers to this question yet

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy