Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witajcie, zacząłem zabawę z rayfire'em wszystko idzie gładko teapoty zamieniają się w pył. Problem pojawia się gdy się przypatrzymy pozostałościom. Każdy box, kula cokolwiek jest rozbijane na kawałki w taki sposób jakby był obiekt pełny w środku. Kula nie jest piłką tylko kulą, box nie jest pudełkiem tylko klockiem jakby kawałem drewna. Próbowałem już z shellem i konwertowaniem tego na edit poly i nie wiem co robię źle. Proszę o podpowiedzi.

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Dobrze kombinujesz, tylko musisz połączyć obie warstwy. Jak już zkonwertujesz na poly i dodasz shell'a, dodajesz modyfikator Edit Poly(vertex mode), wybierasz po jednym vertexie z każdej warstwy>mały chamfer>wybierasz stworzone polygony>bridge.

Wystarczy, że połączysz warstwy tylko w jednym miejscu. W RFire fragmentujesz Probooleanem, Voronoi w tym wypadku nie przejdzie.

 

 

rffracturee.jpg

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności