ajnsztajnik Napisano 27 Luty 2012 Napisano 27 Luty 2012 Witajcie, zacząłem zabawę z rayfire'em wszystko idzie gładko teapoty zamieniają się w pył. Problem pojawia się gdy się przypatrzymy pozostałościom. Każdy box, kula cokolwiek jest rozbijane na kawałki w taki sposób jakby był obiekt pełny w środku. Kula nie jest piłką tylko kulą, box nie jest pudełkiem tylko klockiem jakby kawałem drewna. Próbowałem już z shellem i konwertowaniem tego na edit poly i nie wiem co robię źle. Proszę o podpowiedzi.
ApaczoS Napisano 27 Luty 2012 Napisano 27 Luty 2012 Dobrze kombinujesz, tylko musisz połączyć obie warstwy. Jak już zkonwertujesz na poly i dodasz shell'a, dodajesz modyfikator Edit Poly(vertex mode), wybierasz po jednym vertexie z każdej warstwy>mały chamfer>wybierasz stworzone polygony>bridge. Wystarczy, że połączysz warstwy tylko w jednym miejscu. W RFire fragmentujesz Probooleanem, Voronoi w tym wypadku nie przejdzie. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się