Jump to content

Rayfire problem z grubością


ajnsztajnik

Recommended Posts

Witajcie, zacząłem zabawę z rayfire'em wszystko idzie gładko teapoty zamieniają się w pył. Problem pojawia się gdy się przypatrzymy pozostałościom. Każdy box, kula cokolwiek jest rozbijane na kawałki w taki sposób jakby był obiekt pełny w środku. Kula nie jest piłką tylko kulą, box nie jest pudełkiem tylko klockiem jakby kawałem drewna. Próbowałem już z shellem i konwertowaniem tego na edit poly i nie wiem co robię źle. Proszę o podpowiedzi.

Link to comment
Share on other sites

Dobrze kombinujesz, tylko musisz połączyć obie warstwy. Jak już zkonwertujesz na poly i dodasz shell'a, dodajesz modyfikator Edit Poly(vertex mode), wybierasz po jednym vertexie z każdej warstwy>mały chamfer>wybierasz stworzone polygony>bridge.

Wystarczy, że połączysz warstwy tylko w jednym miejscu. W RFire fragmentujesz Probooleanem, Voronoi w tym wypadku nie przejdzie.

 

 

rffracturee.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy