Napisano 28 Luty 201213 l Hey! :) W ptaszku tez, ale glownie byla robota nad lasem i cala roslinnoscia w 3d co bylo w calosci zrzucone na Houdiniego.. Robilem tam shadery, rozne efekty jak eksplozje pior, ruch roslinnosci, dystrybucje roslinnosci, render oraz oswietlenie roslinnosci W tym trailerze co podales to miedzy innymi 1:03 to moja rosinnosc. jakis czas temu dalem info o ciekawym artykule na ten temat, jest tez szegolowy wywiad z supervisorem ktory dokladnie opisuje nasza robote http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=82139 co do samych ptakow to to jest wlasnie na temat mojej roboty: “In one shot where they crash,” continues Mathiesen, “the dynamic and feather system switches over to Houdini. The birds come together in Maya, but then there’s a feather storm – an explosion of feathers – that’s generated out of Houdini. From that we created a vortex and velocity system so that as they’re impacting – you’ve got the velocity of the birds, the feathers explode off – the trajectory of the original bird blowing them forward.” Nad tym filmem pracowal tez Tasiek, z tego co wiem to ujecia wodne ale detali nie znam, mam nadzieje, ze wpadnie i podzieli sie doswiadczeniami :) Film coprawda rodzinny i nie jest jakos mega super wykonany (juz nie bede tlumaczyl sie krotkim czasem i malym budzetem.. chociaz 5 miesiecy na kilkaset ujec w malym zespole to naprawde niewiele) ale ogolnie to super zabawa, super ekipa, bardzo ciekawe doswiadczenie. pozdro! Edytowane 28 Luty 201213 l przez tmdag
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto