Jump to content

Journey 2


kizia3d

Recommended Posts

Hey! :)

 

W ptaszku tez, ale glownie byla robota nad lasem i cala roslinnoscia w 3d co bylo w calosci zrzucone na Houdiniego..

Robilem tam shadery, rozne efekty jak eksplozje pior, ruch roslinnosci, dystrybucje roslinnosci, render oraz oswietlenie roslinnosci

W tym trailerze co podales to miedzy innymi 1:03 to moja rosinnosc.

 

 

jakis czas temu dalem info o ciekawym artykule na ten temat, jest tez szegolowy wywiad z supervisorem ktory dokladnie opisuje nasza robote

 

http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=82139

 

 

co do samych ptakow to to jest wlasnie na temat mojej roboty:

“In one shot where they crash,” continues Mathiesen, “the dynamic and feather system switches over to Houdini. The birds come together in Maya, but then there’s a feather storm – an explosion of feathers – that’s generated out of Houdini. From that we created a vortex and velocity system so that as they’re impacting – you’ve got the velocity of the birds, the feathers explode off – the trajectory of the original bird blowing them forward.”

 

Nad tym filmem pracowal tez Tasiek, z tego co wiem to ujecia wodne ale detali nie znam, mam nadzieje, ze wpadnie i podzieli sie doswiadczeniami :)

 

 

Film coprawda rodzinny i nie jest jakos mega super wykonany (juz nie bede tlumaczyl sie krotkim czasem i malym budzetem.. chociaz 5 miesiecy na kilkaset ujec w malym zespole to naprawde niewiele) ale ogolnie to super zabawa, super ekipa, bardzo ciekawe doswiadczenie.

 

 

pozdro!

Edited by tmdag
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy