LukasDesign Napisano 29 Luty 2012 Share Napisano 29 Luty 2012 Witam . Potrzebuję zimportować mój model samochodu wykonany w 3DSMax-ie do Unity3d . Plików .max program nie czyta .Gdy wrzucam .fbx niestety powierzchnie nie są w ogóle widoczne w programie . Nie mam pojęcia dlaczego się tak dzieje . Bardzo prosiłbym o jak najszybszą pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biszkopte Napisano 29 Luty 2012 Share Napisano 29 Luty 2012 (edytowane) na necie są tutki. Wrzucałem do unity 3ds'a chyba i nie było problemów - wypal textury, może ci pomoże :) albo to był fbx? ..nieważne: http://unity3d.com/support/documentation/Manual/HOWTO-ImportObjectMax.html i wiele innych Edytowane 29 Luty 2012 przez biszkopte dopisek:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LukasDesign Napisano 29 Luty 2012 Autor Share Napisano 29 Luty 2012 Właśnie widziałem tutorial na którym ktoś importuje plik 3ds-a , ale u mnie unity po prostu go nie widzi ( mam najnowszą wersję programu) .Wyrzuciłem z modelu wszystkie materiały i dalej nic nie ma . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LukasDesign Napisano 2 Marzec 2012 Autor Share Napisano 2 Marzec 2012 Poradziłem sobie z tym problemem . Po prostu było zbyt dużo poligonów . Odkopałem na dysku model lowpoly i wszystko ładnie działa . Mam teraz niestety mały problem . W projekcie ustawiam sobie wszystko w modelu , mam colider i wszystkie parametry ( korzystałem z tutoriala na grę wyścigową ) ale niestety gdy włączam grę karoseria znika :( Nie wiem co , ale coś jest nie tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SabaruPL Napisano 2 Marzec 2012 Share Napisano 2 Marzec 2012 Możliwe że masz odwrócone poligony. A jak nie, to o takie sprawy pytaj na forum związanym z tym tematem. Tam już prędzej powiedzą ci jak przystosować model do tej gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi