LukasDesign Napisano 29 Luty 2012 Napisano 29 Luty 2012 Witam . Potrzebuję zimportować mój model samochodu wykonany w 3DSMax-ie do Unity3d . Plików .max program nie czyta .Gdy wrzucam .fbx niestety powierzchnie nie są w ogóle widoczne w programie . Nie mam pojęcia dlaczego się tak dzieje . Bardzo prosiłbym o jak najszybszą pomoc
biszkopte Napisano 29 Luty 2012 Napisano 29 Luty 2012 (edytowane) na necie są tutki. Wrzucałem do unity 3ds'a chyba i nie było problemów - wypal textury, może ci pomoże :) albo to był fbx? ..nieważne: http://unity3d.com/support/documentation/Manual/HOWTO-ImportObjectMax.html i wiele innych Edytowane 29 Luty 2012 przez biszkopte dopisek:)
LukasDesign Napisano 29 Luty 2012 Autor Napisano 29 Luty 2012 Właśnie widziałem tutorial na którym ktoś importuje plik 3ds-a , ale u mnie unity po prostu go nie widzi ( mam najnowszą wersję programu) .Wyrzuciłem z modelu wszystkie materiały i dalej nic nie ma .
LukasDesign Napisano 2 Marzec 2012 Autor Napisano 2 Marzec 2012 Poradziłem sobie z tym problemem . Po prostu było zbyt dużo poligonów . Odkopałem na dysku model lowpoly i wszystko ładnie działa . Mam teraz niestety mały problem . W projekcie ustawiam sobie wszystko w modelu , mam colider i wszystkie parametry ( korzystałem z tutoriala na grę wyścigową ) ale niestety gdy włączam grę karoseria znika :( Nie wiem co , ale coś jest nie tak
SabaruPL Napisano 2 Marzec 2012 Napisano 2 Marzec 2012 Możliwe że masz odwrócone poligony. A jak nie, to o takie sprawy pytaj na forum związanym z tym tematem. Tam już prędzej powiedzą ci jak przystosować model do tej gry.
Rekomendowane odpowiedzi