Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, mam taki mały problem

Stworzyłem całego człowieka. Zrobiłem morphing twarzy, dodałem modyfikator "SKIN" i niestety Morphing przestał mi działać? Jeżeli wyłaączyłem w sklonowanej postaci "SKIN", wtedy morphing zaczął działać, jednak kość z "BIPED" uciekała z ciała. Ma ktoś jakiś pomysł jak temu zaradzić? Z góry dziękuje za odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 798
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zastosowałeś złą kolejność. Najpierw skinuj,potem dodaj morpha. Skining bardzo źle znosi wszelką deformację siatki pod sobą, która nie wynika bezpośrednio z deformacji kości lub mięśni. Kaszani się wówczas. Na wszelki wypadek zanim dasz morpha, zrób miejsce na skin morpha. Tak na wszelki wypadek.

Napisano
  • Autor

okej a więc widze, że nie wszystko stracone. A więc usunąłem wcześniejszego morpha, wyskinowałem.. i co teraz? co z tym Skin morphem?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności