Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, mam taki mały problem

Stworzyłem całego człowieka. Zrobiłem morphing twarzy, dodałem modyfikator "SKIN" i niestety Morphing przestał mi działać? Jeżeli wyłaączyłem w sklonowanej postaci "SKIN", wtedy morphing zaczął działać, jednak kość z "BIPED" uciekała z ciała. Ma ktoś jakiś pomysł jak temu zaradzić? Z góry dziękuje za odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Zastosowałeś złą kolejność. Najpierw skinuj,potem dodaj morpha. Skining bardzo źle znosi wszelką deformację siatki pod sobą, która nie wynika bezpośrednio z deformacji kości lub mięśni. Kaszani się wówczas. Na wszelki wypadek zanim dasz morpha, zrób miejsce na skin morpha. Tak na wszelki wypadek.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności