oczymufasy Napisano 6 Marzec 2012 Share Napisano 6 Marzec 2012 Witam, mam taki mały problem Stworzyłem całego człowieka. Zrobiłem morphing twarzy, dodałem modyfikator "SKIN" i niestety Morphing przestał mi działać? Jeżeli wyłaączyłem w sklonowanej postaci "SKIN", wtedy morphing zaczął działać, jednak kość z "BIPED" uciekała z ciała. Ma ktoś jakiś pomysł jak temu zaradzić? Z góry dziękuje za odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shogun 3D Napisano 6 Marzec 2012 Share Napisano 6 Marzec 2012 Zastosowałeś złą kolejność. Najpierw skinuj,potem dodaj morpha. Skining bardzo źle znosi wszelką deformację siatki pod sobą, która nie wynika bezpośrednio z deformacji kości lub mięśni. Kaszani się wówczas. Na wszelki wypadek zanim dasz morpha, zrób miejsce na skin morpha. Tak na wszelki wypadek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oczymufasy Napisano 6 Marzec 2012 Autor Share Napisano 6 Marzec 2012 okej a więc widze, że nie wszystko stracone. A więc usunąłem wcześniejszego morpha, wyskinowałem.. i co teraz? co z tym Skin morphem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się