Matz Napisano 9 Marzec 2012 Share Napisano 9 Marzec 2012 Witam, wlasnie pracuje nad modelem low poly z normal mapa. Mam juz przygotowany model highpoly i kawalek lowpoly. Chcialem zobaczyc jak bedzie sie prezentowala jego czesc, wiec uznalem , ze wypale sobie kawalek normalmapy. Rozlozylem UV dla modelu lowpoly i staralem sie wypalic tekstury zgodnie z instrukcjami z kilku tutoriali, ktore obejrzalem. Niestety moje normal mapy wychodza w 100% czarne i prawde mowiac nie mam juz pojecia o co chodzi. Jesli komus to w czyms pomoze to zalaczam dwa screeny kawalka modelu - to kolo powozu. Przejrzalem forum, ale nie widzialem aby ktos mial problem aby normalmapa byla w 100% czarna. Przy okazji zapytam. Czym najlepiej wypalac tekstury ? Mentale, Vrayem czy S ? Czy ma znaczenie czy w scenie mamy swiatlo ? Czy wrecz nie moze go byc czy musi ? Na tutorialach czesc osob nie dodaje swiatel , ale raz widzialem jak ktos dodal, wiec juz sam nei wiem. Pozdarwiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arthus Napisano 21 Marzec 2012 Share Napisano 21 Marzec 2012 Spróbuj wypalić normalki w xNormal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi