Skocz do zawartości

Wypalanie Normal mapy - problem czarna normalmapa


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

wlasnie pracuje nad modelem low poly z normal mapa. Mam juz przygotowany model highpoly i kawalek lowpoly. Chcialem zobaczyc jak bedzie sie prezentowala jego czesc, wiec uznalem , ze wypale sobie kawalek normalmapy. Rozlozylem UV dla modelu lowpoly i staralem sie wypalic tekstury zgodnie z instrukcjami z kilku tutoriali, ktore obejrzalem. Niestety moje normal mapy wychodza w 100% czarne i prawde mowiac nie mam juz pojecia o co chodzi. Jesli komus to w czyms pomoze to zalaczam dwa screeny kawalka modelu - to kolo powozu. Przejrzalem forum, ale nie widzialem aby ktos mial problem aby normalmapa byla w 100% czarna.

 

57358109.jpg

31377388.jpg

 

 

Przy okazji zapytam. Czym najlepiej wypalac tekstury ? Mentale, Vrayem czy S ? Czy ma znaczenie czy w scenie mamy swiatlo ? Czy wrecz nie moze go byc czy musi ? Na tutorialach czesc osob nie dodaje swiatel , ale raz widzialem jak ktos dodal, wiec juz sam nei wiem.

 

Pozdarwiam

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności