pawellan13 Napisano 17 Marzec 2012 Napisano 17 Marzec 2012 Posiadam MAX-a 2012 64-Bit, plugin rayfire 1.57 DEMO pod 64bity oraz ściągnęłem Nvidia physiX SDK w wersji 2.8.1 oraz tą typową do gier 9.12. Wszystko pięknie się otwiera itp. ,da się ustawić, ale problem powstaje gdy obiekt dynamiczny uderzy o statyczny. No i wyskakuje komunikat: :
ApaczoS Napisano 17 Marzec 2012 Napisano 17 Marzec 2012 Odwieczny problem RayFire i PhysX:) Spróbuj z wersją 2.7 fizyksa, powinno być dobrze. Uaktualnij tez RF, zakładka About.
pawellan13 Napisano 17 Marzec 2012 Autor Napisano 17 Marzec 2012 Dzięki. Napisze czy pomogło czy nie :) Pozdrawiam.
pawellan13 Napisano 17 Marzec 2012 Autor Napisano 17 Marzec 2012 Prosiłbym o maila z pliczkami potrzebnymi do odpalenia: [email protected] , ponieważ z zespołu nvidi sporo się ociągają z tą aktywacją, a ja nie mam dużo czasu. Bo chce skończyć pewien tutorial.
ApaczoS Napisano 18 Marzec 2012 Napisano 18 Marzec 2012 Prosiłbym o maila z pliczkami potrzebnymi do odpalenia Jakbym był złośliwy to bym się zapytał, czy może jeszcze buty wypastować, a tak, to tylko sobie westchnę:)
Gość toiko Napisano 18 Marzec 2012 Napisano 18 Marzec 2012 (edytowane) Witam wszystkich :] Ehh... Już od dłuższego czasu staram się odpalić RayFire, ale nic z tego... Posiadam 3ds ver 2012 x64 demo; RayFire 1,57 demo; do tego: NVIDIA_PhysX_Plug-in_3dsMax2012_x64_WithAPEX_2.61.1028.0930 NVIDIA_PhysX_For_Autodesk_3ds_Max_2012_64bit_2.71.0202.1800 PhysX-9.12.0213-SystemSoftware karta graficzna GF 9600GT i jeszcze pare ciekawszych rzeczy, o których teraz nie pamietam... Mój problem polega na tym że jak chce odpalic RF to wywala mi takie coś: Welcome to MAXScript. >> MAXScript Rollout Handler Exception: -- Unable to convert: undefined to type: FileName >> MAXScript Rollout Handler Exception: -- Unable to convert: undefined to type: FileName >> MAXScript Rollout Handler Exception: -- Unable to convert: undefined to type: FileName >> MAXScript Rollout Handler Exception: -- Unable to convert: undefined to type: FileName >> MAXScript Rollout Handler Exception: -- Unable to convert: undefined to type: FileName Otwiera się okienko RF'a ale nie ma żadnych przycisków i po zamknięciu go nie da się odpalić go ponownie... Dziwi mnie to bo jakoś nie ma odpowiedzi na ten błąd na forum RF i czegos sensownego w necie... O ile sam RF nie chce działać to odpalenie PhysX'a umożliwia mi przeprowadzenie animacji... Jeśli ktoś wie jak to naprawic to proszę o pomoc... Jestem początkującym użytkownikiem 3d maxa :P:mad: Edytowane 19 Marzec 2012 przez toiko
pawellan13 Napisano 19 Marzec 2012 Autor Napisano 19 Marzec 2012 Panowie, nie potrzebne te nerwy. Po prostu grzecznie zapytałem, ponieważ nigdzie nie mogę tego znaleść co jest potrzebne, a z Suportu Nvidi nie dostaje odpowiedzi. Z tego co czytam to wszędzie jest w wymaganiach napisany Plugin PhysiX, ale nigdzie nie widzę opisu czy to biblioteki tylko czy specjalnie do Maxa to musi być przystosowane. Forum jest od tego, żeby pomóc za co dziękuje Apaczos.
pawellan13 Napisano 19 Marzec 2012 Autor Napisano 19 Marzec 2012 Temat do zamknięcia. Kolega z góry przypadkowo mi pomógł :D
Gość toiko Napisano 19 Marzec 2012 Napisano 19 Marzec 2012 Temat do zamknięcia. Kolega z góry przypadkowo mi pomógł :D A kto mi pomoze? O.o"
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się