Jump to content

Rayfire - Mały problem.


pawellan13

Recommended Posts

Posiadam MAX-a 2012 64-Bit, plugin rayfire 1.57 DEMO pod 64bity oraz ściągnęłem Nvidia physiX SDK w wersji 2.8.1 oraz tą typową do gier 9.12.

 

Wszystko pięknie się otwiera itp. ,da się ustawić, ale problem powstaje gdy obiekt dynamiczny uderzy o statyczny.

No i wyskakuje komunikat: : btguy3.jpg

Link to comment
Share on other sites

Witam wszystkich :]

 

Ehh...

Już od dłuższego czasu staram się odpalić RayFire, ale nic z tego...

 

Posiadam 3ds ver 2012 x64 demo; RayFire 1,57 demo;

do tego:

NVIDIA_PhysX_Plug-in_3dsMax2012_x64_WithAPEX_2.61.1028.0930

NVIDIA_PhysX_For_Autodesk_3ds_Max_2012_64bit_2.71.0202.1800

PhysX-9.12.0213-SystemSoftware

 

karta graficzna GF 9600GT

i jeszcze pare ciekawszych rzeczy, o których teraz nie pamietam...

 

Mój problem polega na tym że jak chce odpalic RF to wywala mi takie coś:

qq1r.jpg

qq1r.jpg

 

Welcome to MAXScript.

>> MAXScript Rollout Handler Exception:
-- Unable to convert: undefined to type: FileName >> MAXScript Rollout Handler Exception:
-- Unable to convert: undefined to type: FileName >> MAXScript Rollout Handler Exception:
-- Unable to convert: undefined to type: FileName >> MAXScript Rollout Handler Exception:
-- Unable to convert: undefined to type: FileName >> MAXScript Rollout Handler Exception:
-- Unable to convert: undefined to type: FileName 

 

Otwiera się okienko RF'a ale nie ma żadnych przycisków i po zamknięciu go nie da się odpalić go ponownie... Dziwi mnie to bo jakoś nie ma odpowiedzi na ten błąd na forum RF i czegos sensownego w necie...

O ile sam RF nie chce działać to odpalenie PhysX'a umożliwia mi przeprowadzenie animacji...

 

Jeśli ktoś wie jak to naprawic to proszę o pomoc... Jestem początkującym użytkownikiem 3d maxa :P:mad:

Edited by toiko
Link to comment
Share on other sites

Panowie, nie potrzebne te nerwy. Po prostu grzecznie zapytałem, ponieważ nigdzie nie mogę tego znaleść co jest potrzebne, a z Suportu Nvidi nie dostaje odpowiedzi. Z tego co czytam to wszędzie jest w wymaganiach napisany Plugin PhysiX, ale nigdzie nie widzę opisu czy to biblioteki tylko czy specjalnie do Maxa to musi być przystosowane. Forum jest od tego, żeby pomóc za co dziękuje Apaczos.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy