Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam...mam od niedawna Vray\'a i powiem Wam ze jest ql....tylko ze mam male problemy...jak zrobic w tym renderze realistyczne szklo?? prosze o dokladna instrukcje :(

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

kluczem tak jak zreszta w mentalu jest uzycie masek zaniku (fallow) w refrakcji i refleksji stosowane praktycznie jako inwersy jak wrzucisz jeszcze mape srodowiskowa VrayHDRI to masz slodziutkie szkielko z caustikiem (z samego HDRI!!! bez dostawiania dodatkowego swiatla) jesli naprawde jestes zainteresowany Vray\'em radze sledzic na forum http://www.chaoticdimension.com/forums/yabb/cgi-bin/yabb/YaBB.pl o a tu cos z rana przerenderowalem sorry ze moze to nie wyglada rewelacyjnie ale ostatki rozumiesz a pozatym o 8:00 rano to nie lubie renderowac - wlasciwie nic nie lubie heheheh http://www.publikator.com.pl/files/priv_render/hmm.jpg a tu masz przyklad caustica z samego hdri http://www.publikator.com.pl/files/priv_render/some_glas.jpg bawcie sie dobrze papap

Napisano

wielkie dzieki na pewno tam wejde i poczytam sobie....pewnie to forum angielskie...ale nie mam z tym trudnosci ;-) jescze raz wilelkie THX

Napisano

wczoraj gdzies wrzucilem scene ktora zawiera szkielko wiec sciagnij sobie - dla informacji jestem w trakcie przygotowywania biblioteki materialow Vraya - miedzy innymi gotowe juz szadery to car-paint, velvet, ... pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności