Pablo Napisano 27 Luty 2003 Napisano 27 Luty 2003 Witam...mam od niedawna Vray\'a i powiem Wam ze jest ql....tylko ze mam male problemy...jak zrobic w tym renderze realistyczne szklo?? prosze o dokladna instrukcje :(
PENdzel Napisano 3 Marzec 2003 Napisano 3 Marzec 2003 kluczem tak jak zreszta w mentalu jest uzycie masek zaniku (fallow) w refrakcji i refleksji stosowane praktycznie jako inwersy jak wrzucisz jeszcze mape srodowiskowa VrayHDRI to masz slodziutkie szkielko z caustikiem (z samego HDRI!!! bez dostawiania dodatkowego swiatla) jesli naprawde jestes zainteresowany Vray\'em radze sledzic na forum http://www.chaoticdimension.com/forums/yabb/cgi-bin/yabb/YaBB.pl o a tu cos z rana przerenderowalem sorry ze moze to nie wyglada rewelacyjnie ale ostatki rozumiesz a pozatym o 8:00 rano to nie lubie renderowac - wlasciwie nic nie lubie heheheh http://www.publikator.com.pl/files/priv_render/hmm.jpg a tu masz przyklad caustica z samego hdri http://www.publikator.com.pl/files/priv_render/some_glas.jpg bawcie sie dobrze papap
Pablo Napisano 3 Marzec 2003 Autor Napisano 3 Marzec 2003 wielkie dzieki na pewno tam wejde i poczytam sobie....pewnie to forum angielskie...ale nie mam z tym trudnosci ;-) jescze raz wilelkie THX
PENdzel Napisano 4 Marzec 2003 Napisano 4 Marzec 2003 wczoraj gdzies wrzucilem scene ktora zawiera szkielko wiec sciagnij sobie - dla informacji jestem w trakcie przygotowywania biblioteki materialow Vraya - miedzy innymi gotowe juz szadery to car-paint, velvet, ... pozdrawiam
PENdzel Napisano 4 Marzec 2003 Napisano 4 Marzec 2003 http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=2334 :)))
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się