Napisano 27 Luty 200322 l Witam...mam od niedawna Vray\'a i powiem Wam ze jest ql....tylko ze mam male problemy...jak zrobic w tym renderze realistyczne szklo?? prosze o dokladna instrukcje :(
Napisano 3 Marzec 200322 l kluczem tak jak zreszta w mentalu jest uzycie masek zaniku (fallow) w refrakcji i refleksji stosowane praktycznie jako inwersy jak wrzucisz jeszcze mape srodowiskowa VrayHDRI to masz slodziutkie szkielko z caustikiem (z samego HDRI!!! bez dostawiania dodatkowego swiatla) jesli naprawde jestes zainteresowany Vray\'em radze sledzic na forum http://www.chaoticdimension.com/forums/yabb/cgi-bin/yabb/YaBB.pl o a tu cos z rana przerenderowalem sorry ze moze to nie wyglada rewelacyjnie ale ostatki rozumiesz a pozatym o 8:00 rano to nie lubie renderowac - wlasciwie nic nie lubie heheheh http://www.publikator.com.pl/files/priv_render/hmm.jpg a tu masz przyklad caustica z samego hdri http://www.publikator.com.pl/files/priv_render/some_glas.jpg bawcie sie dobrze papap
Napisano 3 Marzec 200322 l Autor wielkie dzieki na pewno tam wejde i poczytam sobie....pewnie to forum angielskie...ale nie mam z tym trudnosci ;-) jescze raz wilelkie THX
Napisano 4 Marzec 200322 l wczoraj gdzies wrzucilem scene ktora zawiera szkielko wiec sciagnij sobie - dla informacji jestem w trakcie przygotowywania biblioteki materialow Vraya - miedzy innymi gotowe juz szadery to car-paint, velvet, ... pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto