Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam...mam od niedawna Vray\'a i powiem Wam ze jest ql....tylko ze mam male problemy...jak zrobic w tym renderze realistyczne szklo?? prosze o dokladna instrukcje :(

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 2,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

kluczem tak jak zreszta w mentalu jest uzycie masek zaniku (fallow) w refrakcji i refleksji stosowane praktycznie jako inwersy jak wrzucisz jeszcze mape srodowiskowa VrayHDRI to masz slodziutkie szkielko z caustikiem (z samego HDRI!!! bez dostawiania dodatkowego swiatla) jesli naprawde jestes zainteresowany Vray\'em radze sledzic na forum http://www.chaoticdimension.com/forums/yabb/cgi-bin/yabb/YaBB.pl o a tu cos z rana przerenderowalem sorry ze moze to nie wyglada rewelacyjnie ale ostatki rozumiesz a pozatym o 8:00 rano to nie lubie renderowac - wlasciwie nic nie lubie heheheh http://www.publikator.com.pl/files/priv_render/hmm.jpg a tu masz przyklad caustica z samego hdri http://www.publikator.com.pl/files/priv_render/some_glas.jpg bawcie sie dobrze papap

Napisano
  • Autor

wielkie dzieki na pewno tam wejde i poczytam sobie....pewnie to forum angielskie...ale nie mam z tym trudnosci ;-) jescze raz wilelkie THX

Napisano

wczoraj gdzies wrzucilem scene ktora zawiera szkielko wiec sciagnij sobie - dla informacji jestem w trakcie przygotowywania biblioteki materialow Vraya - miedzy innymi gotowe juz szadery to car-paint, velvet, ... pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności