blinq Napisano 2 Kwiecień 2012 Napisano 2 Kwiecień 2012 Heja! Mam problem przy skinowaniu postaci. Używam Skin Morph'a do wygładzenia siatki przy podnoszeniu uda przez postać. Wszystko pięknie tylko jak dodaje kolejnego morpha na kość kręgosłupa do animacji pochylania się to mnie nie chce się za cholere słuchać... Wywala się w miejscach na które działają też morphy ud. Jak zrobić, żeby dwa morphy się nakładały na siebie? Dodać w stack'u kolejny modyfikator? Soft to 3ds Max 2010
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się