Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Heja!

Mam problem przy skinowaniu postaci. Używam Skin Morph'a do wygładzenia siatki przy podnoszeniu uda przez postać. Wszystko pięknie tylko jak dodaje kolejnego morpha na kość kręgosłupa do animacji pochylania się to mnie nie chce się za cholere słuchać... Wywala się w miejscach na które działają też morphy ud. Jak zrobić, żeby dwa morphy się nakładały na siebie? Dodać w stack'u kolejny modyfikator?

Soft to 3ds Max 2010

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Popular Days

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności