Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Może kogoś to zachęci/pomoże:

1. Tworzymy cube aby było szybciej użyjemy marking menu(maya ma wiele podręcznych menu występują one pod taką ogólną nazwą) naciskami kombinacje shift+ppm i przeciągamy powinniśmy zobaczyć coś takiego:

 

1JPG_rnshwna.JPG

 

2. W efekcie na ekranie widzimy wireframe(siatkę) naszego cube aby nasz obiekt wyglądał w miarę normalnie naciskamy 5 lub to co zaznaczyłem na obrazku(przy okazji w channel boxie nadamy mu parametry takie jak z boku):

2JPG_rnshwqs.JPG

 

3. Teraz zaznaczymy edge i zrobimy bevel. Aby zaznaczy edge wszystkie edge na krawędzi naszego sześcianu należy zaznaczyć jedną i nacisnąć dwa razy powtarzamy to dla wszystkich krawędzi przyciskając shift(wybiera kolejne edge do juz wybranych)

3JPG_rnshsna.JPG

 

Aby zrobić bevel znów użyjemy marking menu mając myszke na obiekcie naciskamy shif+ppm ruszamy i czekamy aż pojawi sie menu wybieramy bevel:

 

4JPG_rnshssh.JPG

 

Ustawienia bevel:

 

5JPG_rnshsqx.JPG

 

Teraz zaznaczymy odpowiednie ściany(1 wykres jak zaznaczyć ściany):

 

6JPG_rnshana.JPG

 

W Polygons->Edit Mesh -> Odznaczamy opcje Keep faces together

 

7JPG_rnshaan.JPG

 

dla zaznaczonych face robimy extude

8JPG_rnshaqh.JPG

 

Robimy ponownie extude i naciskamy 3 aby model wyglądał

 

9JPG_rnshqrn.JPG

 

Efekt:

 

10JPG_rnshqrq.JPG

  • Wyświetleń 2,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności