Napisano 4 Kwiecień 201213 l Może kogoś to zachęci/pomoże: 1. Tworzymy cube aby było szybciej użyjemy marking menu(maya ma wiele podręcznych menu występują one pod taką ogólną nazwą) naciskami kombinacje shift+ppm i przeciągamy powinniśmy zobaczyć coś takiego: 2. W efekcie na ekranie widzimy wireframe(siatkę) naszego cube aby nasz obiekt wyglądał w miarę normalnie naciskamy 5 lub to co zaznaczyłem na obrazku(przy okazji w channel boxie nadamy mu parametry takie jak z boku): 3. Teraz zaznaczymy edge i zrobimy bevel. Aby zaznaczy edge wszystkie edge na krawędzi naszego sześcianu należy zaznaczyć jedną i nacisnąć dwa razy powtarzamy to dla wszystkich krawędzi przyciskając shift(wybiera kolejne edge do juz wybranych) Aby zrobić bevel znów użyjemy marking menu mając myszke na obiekcie naciskamy shif+ppm ruszamy i czekamy aż pojawi sie menu wybieramy bevel: Ustawienia bevel: Teraz zaznaczymy odpowiednie ściany(1 wykres jak zaznaczyć ściany): W Polygons->Edit Mesh -> Odznaczamy opcje Keep faces together dla zaznaczonych face robimy extude Robimy ponownie extude i naciskamy 3 aby model wyglądał Efekt:
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto