legomir Napisano 4 Kwiecień 2012 Napisano 4 Kwiecień 2012 Może kogoś to zachęci/pomoże: 1. Tworzymy cube aby było szybciej użyjemy marking menu(maya ma wiele podręcznych menu występują one pod taką ogólną nazwą) naciskami kombinacje shift+ppm i przeciągamy powinniśmy zobaczyć coś takiego: 2. W efekcie na ekranie widzimy wireframe(siatkę) naszego cube aby nasz obiekt wyglądał w miarę normalnie naciskamy 5 lub to co zaznaczyłem na obrazku(przy okazji w channel boxie nadamy mu parametry takie jak z boku): 3. Teraz zaznaczymy edge i zrobimy bevel. Aby zaznaczy edge wszystkie edge na krawędzi naszego sześcianu należy zaznaczyć jedną i nacisnąć dwa razy powtarzamy to dla wszystkich krawędzi przyciskając shift(wybiera kolejne edge do juz wybranych) Aby zrobić bevel znów użyjemy marking menu mając myszke na obiekcie naciskamy shif+ppm ruszamy i czekamy aż pojawi sie menu wybieramy bevel: Ustawienia bevel: Teraz zaznaczymy odpowiednie ściany(1 wykres jak zaznaczyć ściany): W Polygons->Edit Mesh -> Odznaczamy opcje Keep faces together dla zaznaczonych face robimy extude Robimy ponownie extude i naciskamy 3 aby model wyglądał Efekt:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się