Napisano 6 Kwiecień 201213 l Witam, mam problem ze stworzeniem pewnego kształtu - znaczy można go zrobić po prostu na piechotę, ustawiając odpowiednio Vertex po Vertexie, ale zastanawiam sie czy nie ma lepszego i szybszego sposobu. Otóż modeluję sobie kadłub śmigłowca, chociaż to bez znaczenia. Generalnie chodzi mi o skalowanie obiektu, ale tak, żeby ograniczyć "rozrost" vertexów. Tzn. "wsadzić" kulę do boxa tak, żeby podczas powiększania Vertexy rozciągały się do momentu zetknięcia ze ścianami boxa i te, które, już to zrobiły przestały już się rozrastać - finalnie ma powstać kula ze spłaszczonymi biegunami :) - ciężko mi to nawet nazwać, dlatego nie mogłem nic znaleźć na forum czy googlach? Mam nadzieję, że zrozumiecie o co mi chodzi i jakoś pomożecie :) P.S Boolean odpada, bo on po pierwsze niszczy siatkę, a po drugie mój model jest nieco bardziej skomplokowany niż kula, ale tak chyba najprościej wyjaśnić o co mi chodzi :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto