Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

 

mam problem ze stworzeniem pewnego kształtu - znaczy można go zrobić po prostu na piechotę, ustawiając odpowiednio Vertex po Vertexie, ale zastanawiam sie czy nie ma lepszego i szybszego sposobu.

 

Otóż modeluję sobie kadłub śmigłowca, chociaż to bez znaczenia. Generalnie chodzi mi o skalowanie obiektu, ale tak, żeby ograniczyć "rozrost" vertexów. Tzn. "wsadzić" kulę do boxa tak, żeby podczas powiększania Vertexy rozciągały się do momentu zetknięcia ze ścianami boxa i te, które, już to zrobiły przestały już się rozrastać - finalnie ma powstać kula ze spłaszczonymi biegunami :) - ciężko mi to nawet nazwać, dlatego nie mogłem nic znaleźć na forum czy googlach? Mam nadzieję, że zrozumiecie o co mi chodzi i jakoś pomożecie :)

 

P.S Boolean odpada, bo on po pierwsze niszczy siatkę, a po drugie mój model jest nieco bardziej skomplokowany niż kula, ale tak chyba najprościej wyjaśnić o co mi chodzi :)

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Popular Days

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności